понеділок, 6 квітня 2020 р.

Завдання для дистанційного навчання (06.04-10.04.20р.)

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
5 клас
06.04-10.04
Тема: Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). «Книжки в обкладинках червоних». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші  М. І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.).
Початкові поняття про фантастику. Поглиблення понять про казку (літературну), повість
Тема: Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.
В підручнику -  ст. 220-224
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü Подивитися відео – біографію М. Цвєтаєвої і написати в зошит відповіді на питання (питання не переписуємо). (Підказка є в ДОДАТКУ 1):
ü Де народилася і коли?
ü Ким був її батько?
ü Яким талантом володіла її мама ?
ü Хто часто відвідував будинок Цвєтаєвих?
ü Назвіть першу поетичну збірку.
ü Прочитати вірш на ст.223-224 і написати в зошит 5 рис, що характеризують героїню поезії. Приклад є в ДОДАТКУ 2.
ü Для розваги(за бажанням) – відгадати анаграми – записати в зош. (Додаток 3) або пазл.

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.         Для 5-А класу - izfw6dy
2.         Для 5-Б класу - u5qofwc
3.         Для 5-В класу - a2csa34
ü  ДОДАТОК 1  - біографія
ü  ДОДАТОК 2 – характеристика героїні.
ü  ДОДАТОК 3 – Анаграми
ü  Відео – біографія
ü  Експрес- урок
ü  ПАЗЛ. За бажанням учня.


 ДЛЯ 6-11 КЛАСІВ НАТИСКАЄМО ОПЦІЮ ДЕТАЛЬНІШЕ 
👇👇👇👇👇👇

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
6 клас
06.04-10.04
Тема: Джанні Родарі (192 — 1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.
В підручнику -  ст. 202-205
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Опрацювати біографію Дж.Родарі (підказка ДОДАТОК 1) і написати в зошит 5 цікавих фактів із біографії.
ü  Виразно читати поезію «Листівки з видами міст» ст. 203-204 і вміти її усно аналізувати.
ü  Виписати в зошит з вірша назви визначних місць, які були зображені на листівках (підказка на ст.2 ДОДАТОК 1)
ü  Додаткове завдання (за бажанням) – скласти онлайн пазл

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 6-А класу - vvh33bb
2.      Для 6-Б класу - zdcw7fs

ü Додаток 1 – Біографія
ü Додаток 2 – Усно – аналіз поезії
ü Додаток 3 – визначні місця
ü Відео до вірша
ü Пазли



Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
7 клас
06.04-10.04
Тема : Моральні цінності в новелі О. Генрі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі. Біблія («Поклоніння волхвів»).Новела та її різновиди.

УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü Прочитати новелу «Дари волхвів» (можна прослухати аудіозапис)
ü З Додатку 1 виписати в зошит значення термінів Ладан і Миро.
ü В Додатку 2 продовжити речення (питання не переписувати) – дати тільки відповіді.
ü Додаткове завдання (за бажанням учня) відгадати анаграми.
ü ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 7-А класу - v24b7d7    Для 7-Б класу - kdz2gbm

ü  Додаток 1 – Визначення термінів
ü  Додаток 2 – Письмово продовж речення.
ü  Додаткове завдання – анаграми
ü  Аудіокнига
ü  Буктрейлер до новели


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
8 клас
06.04-10.04
Тема:  Комедія «Міщанин-шляхтич». Дискусія: Хто вони – сучасні Журдени?
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü Дати письмово відповіді на запитання у грі «Літературна намистинка» (питання не переписувати Додаток 1)
ü Вгадати героя за цитатою. Записати в зошит тільки відповіді.

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 8-А класу - o5zdjok       Для 8-Б класу - bqb2iat

ü Додаток 1 – дати відповіді на запитання
ü Додаток 2 – Вгадати героя
ü Аудіо – запис «Міщанин – шляхтич»

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
9 клас
06.04-10.04
Тема: Михайло Опанасович Булгаков. (1891–1940). «Собаче серце». Українські сторінки життя і творчості М. О. Булгакова. М. О. Булгаков і влада, трагедія митця.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü Ознайомитися з біографією М.Булгакова і виписати в зошит 10 найцікавіших фактів (біографія є в конспекті до уроку або в презентації)
ü Читати повість «Собаче серце»
Виписати в зошит тему , зав’язку, розв’язку, кульмінацію твору, героїв.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 9-А класу - 5pnpuy6    Для 9-Б класу - t56e6kp

ü   На допомогу учню
ü   Конспект уроку
ü   Презентація біографії Булгакова.
ü   Булгаков і Україна

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
10 клас
06.04-10.04

Тема: Артюр Рембо. Сонет «Голосівки». Сонет «Моя циганерія»
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com


ü Опрацювати біографію А.Рембо і на її основі записати в зошит хронологічну таблицю.
ü Читати сонети «Голосівки», «Моя циганерія».
ü Записати в зошит аналіз одного сонету на вибір.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 10 класу - if2j2fl
ü Біографія на допомогу учню
ü Хронологічна таблиця
ü Аналіз віршів

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
11 клас
06.04-10.04
Тема: Ґ. Ґарсіа Маркеса   «Сто років самотності».

УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Опрацювати твір «Сто років самотності» (див. додатки до уроку)

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 11 класу - rc2rlux

ü Інтерактивний плакат до твору «Сто років самотності»












Немає коментарів:

Дописати коментар