Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
5 клас
06.04-10.04
|
Тема: Марина Іванівна Цвєтаєва
(1892-1941). «Книжки в обкладинках червоних». Чарівний світ літератури й
мистецтва у вірші М. І. Цвєтаєвої.
Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.).
Початкові поняття
про фантастику. Поглиблення понять про казку (літературну), повість
Тема: Образ ліричної героїні, котра
любить читати. Роль літературних і музичних асоціацій у творі.
В
підручнику - ст. 220-224
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити.
Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü
Подивитися відео – біографію М. Цвєтаєвої і написати в
зошит відповіді на питання (питання не переписуємо). (Підказка
є в ДОДАТКУ 1):
ü
Де народилася і коли?
ü
Ким був її батько?
ü
Яким талантом володіла її мама ?
ü
Хто часто відвідував будинок Цвєтаєвих?
ü
Назвіть першу поетичну збірку.
ü
Прочитати вірш на ст.223-224 і написати в зошит 5 рис,
що характеризують героїню поезії. Приклад є в ДОДАТКУ 2.
ü
Для розваги(за бажанням) – відгадати анаграми –
записати в зош. (Додаток 3) або пазл.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для
5-А класу - izfw6dy
2. Для
5-Б класу - u5qofwc
3. Для
5-В класу - a2csa34
|
ü ДОДАТОК
1 - біографія
ü ДОДАТОК 2 –
характеристика героїні.
ü ДОДАТОК 3 –
Анаграми
ü Відео –
біографія
ü Експрес-
урок
ü
ПАЗЛ. За бажанням учня.
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
6
клас
06.04-10.04
|
Тема: Джанні Родарі (192 — 1980).
«Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм
вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.
В
підручнику - ст. 202-205
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Опрацювати
біографію Дж.Родарі (підказка ДОДАТОК 1) і написати в зошит 5 цікавих фактів
із біографії.
ü Виразно
читати поезію «Листівки з видами міст» ст. 203-204 і вміти її усно
аналізувати.
ü Виписати в
зошит з вірша назви визначних місць, які були зображені на листівках
(підказка на ст.2 ДОДАТОК 1)
ü Додаткове
завдання (за бажанням) – скласти онлайн пазл
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 6-А
класу - vvh33bb
2. Для 6-Б
класу - zdcw7fs
|
ü Додаток 1 – Біографія
ü Додаток 2 – Усно – аналіз
поезії
ü Додаток 3 – визначні
місця
ü Відео до вірша
ü Пазли
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
7
клас
06.04-10.04
|
Тема : Моральні цінності в новелі О.
Генрі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі. Біблія
(«Поклоніння волхвів»).Новела та її різновиди.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Прочитати
новелу «Дари волхвів» (можна прослухати аудіозапис)
ü З Додатку 1
виписати в зошит значення термінів Ладан і Миро.
ü В Додатку 2
продовжити речення (питання не переписувати) – дати тільки відповіді.
ü Додаткове
завдання (за бажанням учня) відгадати анаграми.
ü ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 7-А класу - v24b7d7 Для 7-Б класу - kdz2gbm
|
ü
Додаток 1 – Визначення термінів
ü
Додаток 2 – Письмово продовж речення.
ü
Додаткове завдання – анаграми
ü
Аудіокнига
ü Буктрейлер
до новели
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
8
клас
06.04-10.04
|
Тема:
Комедія «Міщанин-шляхтич». Дискусія: Хто вони – сучасні Журдени?
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü
Дати письмово відповіді на запитання у грі
«Літературна намистинка» (питання не переписувати Додаток 1)
ü
Вгадати героя за цитатою. Записати в зошит
тільки відповіді.
ЗАПРОШЕННЯ В
GOOGLE CLASSROOM
1. Для 8-А класу - o5zdjok Для 8-Б класу - bqb2iat
|
ü
Додаток 1 – дати відповіді на запитання
ü
Додаток 2 – Вгадати героя
ü
Аудіо – запис «Міщанин – шляхтич»
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
9
клас
06.04-10.04
|
Тема: Михайло Опанасович Булгаков.
(1891–1940). «Собаче серце». Українські сторінки життя і творчості М. О.
Булгакова. М. О. Булгаков і влада, трагедія митця.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Ознайомитися
з біографією М.Булгакова і виписати в зошит 10 найцікавіших фактів (біографія
є в конспекті до уроку або в презентації)
ü Читати
повість «Собаче серце»
Виписати в зошит
тему , зав’язку, розв’язку, кульмінацію твору, героїв.
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 9-А класу - 5pnpuy6 Для 9-Б класу - t56e6kp
|
ü На допомогу
учню
ü Конспект
уроку
ü Презентація
біографії Булгакова.
ü Булгаков і
Україна
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
10
клас
06.04-10.04
|
Тема: Артюр Рембо. Сонет «Голосівки».
Сонет «Моя циганерія»
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Опрацювати
біографію А.Рембо і на її основі записати в зошит хронологічну таблицю.
ü Читати
сонети «Голосівки», «Моя циганерія».
ü Записати в
зошит аналіз одного сонету на вибір.
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 10 класу - if2j2fl
|
ü Біографія на
допомогу учню
ü Хронологічна
таблиця
ü Аналіз
віршів
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
11 клас
06.04-10.04
|
Тема: Ґ. Ґарсіа Маркеса «Сто
років самотності».
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Опрацювати
твір «Сто років самотності» (див. додатки до уроку)
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 11 класу - rc2rlux
|
ü Інтерактивний
плакат до твору «Сто років самотності»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар