Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
5
клас 27.04-30.04
|
Контрольна робота
№5 за розділом «Сила творчої уяви».
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Повторити
вивчені теми за розділом «Сила творчої уяви (Льюїс Керролл , Цвєтаєва).
ü Контрольна
робота – це тести + твір.
ü Пишемо на
окремих листочках (не в зошиті). 29 квітня (середа) о 12 год , тривалість 45
хв. + 10 хв. на здачу робіт у класрум.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для
5-А класу - izfw6dy
2. Для
5-Б класу - u5qofwc
3. Для
5-В класу - a2csa34
|
ü Завдання в
класрум.
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
6
клас
27.04-30.04
|
Контрольна робота
№5 з теми «Поетичне бачення світу».
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Повторити
вивчені теми за розділом «Поетичне бачення світ» (Мацуо Басьо ,Роберт Бернс ,
Генрі Лонгфелло, Джанні Родарі
ü Контрольна
робота – це тести + твір.
ü Пишемо на
окремих листочках (не в зошиті). 29 квітня (середа) о 12 год , тривалість 45
хв. + 10 хв. на здачу робіт у класрум.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 6-А
класу - vvh33bb
2. Для 6-Б
класу - zdcw7fs
|
ü Завдання в класрум.
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
7
клас
27.04-30.04
|
Тема: Рюноске Акутаґава (1892–1927).
«Павутинка». Утілення ідеї про
моральну справедливість у новелі «Павутинка».
Тема: Філософський
зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата). Біблія
(«Поклоніння волхвів»). Особливості вірувань
японців.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü
Опрацювати біографію Р.Акутагави і в зошиті
записати хронологічну таблицю до біографії.
ü
Прочитати новелу «Павутинка».
ü
З додатку 1 виписати жанр, тему, ідею,
головну думку, образи – символи.
ü
Письмово дати відповіді на питання
літературної вікторини (додаток 2). Питання не переписуєте.
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 7-А
класу - v24b7d7
2. Для 7-Б
класу - kdz2gbm
|
ü
Експрес – урок
ü
Біографія письменника та аналіз твору.
ü
Додаток 1
ü Додаток
2
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
8
клас
27.04-30.04
|
Тема. Художні образи-символи казки-притчі «Маленький принц».
Філософський зміст твору.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Подивитися відео
і Виписати в зошит значення образів – символів (Додаток 1).
ü Виписати в
зошит проблеми казки – притчі «Маленький принц» (Додаток 2).
ü Підібрати до
цитати з твору назву планети (Додаток 3)
ü Розгадати
анаграми (Додаток 4)
ЗАПРОШЕННЯ В
GOOGLE CLASSROOM
1. Для 8-А класу - o5zdjok Для 8-Б класу - bqb2iat
|
ü
Додаток
1 – Образи символи.
ü
Додаток
2 – Проблеми казки – повісті «Маленький принц»
ü
Додаток
3 – цитати з твору
ü
Додаток
4 – Анаграми.
ü
Відео
до уроку
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
9
клас
27.04-30.04
|
Тема дисгармонії,
доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства (за
повістю «Собаче серце»). ТВІР
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Написати в
робочому зошиті твір на тему: «Тема
дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку
суспільства (за повістю «Собаче серце»)» Обсяг твору – 2 сторінки
ü Примітка: Твір пишемо
в робочих зошитах (списані з інтернету – перевірятися не будуть!), оцінка
буде виставлятися після закінчення карантину при наявності роботи в зошиті,
після перевірки орфографічних помилок і буде впливати на підсумкову оцінку за
тему).
ü Читати Рей
Дуглас Бредбері «451° за Фаренгейтом»
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 9-А класу - 5pnpuy6 Для 9-Б класу - t56e6kp
|
ü Буктрейлер
до твору Бредбері «451 за фаренгейтом»
ü Слухати
аудіо – книгу
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
10 клас
27.04-30.04
|
Тема: «Синій птах».
Ідея одухотворення життя та відновлення втрачених звязків. Символіка образів,
трактування фіналу. Екранізація і театральні вистави за драматичними творами
кінця ХІХ – початку ХХ століття.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Відтворити
послідовнясть подій (Додаток 1)
ü Виписати в
зошит з Додатку 2 всі образи, а символічним образам дати пояснення (див.
конспект)
ü Написати
характеристику Тільтіль і Мітіль.
ü Виписати з
хмаринки слів (Додаток 3) фразеологізми і дати їм пояснення (підказка додаток4)
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 10 класу - if2j2fl
|
ü Аудіо –
книга – слухати
ü Буктрейлер
до твору
ü Додаток 1 –
Послідовність подій
ü Додаток 2
_образи
ü Додаток 3 –
Хмаринка з фразеологізмами
ü Додаток 4 –
Пояснення до фразеологізмів.
ü Конспект
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
11
клас
27.04-30.04
|
Тема. Маркус Зузак
«Крадійка книжок» - роман про другу світову війну. Викриття згубного впливу
нацизму у творі.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Опрацювати
біографію письменника і записати в зошит конспект (біографія є у презентації
– Додаток 4). Прочитати роман «Крадійка книжок».
ü
Опрацювати інтелект – карту (Додаток 1) і виписати по
пунктах в зошит.
ü
Відновити послідовність подій роману (Додаток 2) –
записати в зошит (підказка додаток 3 – Сюжетна стрічка)
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 11 класу - rc2rlux
|
ü Додаток 1 –
Інтелект карта
ü Додаток 2 – Послідовність
подій в романі
ü Додаток 3 –
Сюжетна стрічка
ü Додаток 4 –
Презентація
ü Експрес –
урок
ü Буктрейлер
ü Додаток 5 –
Корисні посилання для вивчення теми
|
Немає коментарів:
Дописати коментар