понеділок, 27 квітня 2020 р.

Завдання для дистанційного навчання (27.04-30.04.20Рр.)

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
5 клас 27.04-30.04
Контрольна робота №5 за розділом «Сила творчої уяви».
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü Повторити вивчені теми за розділом «Сила творчої уяви (Льюїс Керролл , Цвєтаєва).
ü Контрольна робота – це тести + твір.
ü Пишемо на окремих листочках (не в зошиті). 29 квітня (середа) о 12 год , тривалість 45 хв. + 10 хв. на здачу робіт у класрум.

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.         Для 5-А класу - izfw6dy
2.         Для 5-Б класу - u5qofwc
3.         Для 5-В класу - a2csa34
ü    Завдання в класрум.



ДЛЯ 6-11 КЛАСІВ НАТИСКАЄМО НА ОПЦІЮ ДЕТАЛЬНІШЕ
👇👇👇👇👇


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
6 клас
27.04-30.04
Контрольна робота №5 з теми «Поетичне бачення світу».
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com


ü Повторити вивчені теми за розділом «Поетичне бачення світ» (Мацуо Басьо ,Роберт Бернс , Генрі Лонгфелло, Джанні Родарі
ü Контрольна робота – це тести + твір.
ü Пишемо на окремих листочках (не в зошиті). 29 квітня (середа) о 12 год , тривалість 45 хв. + 10 хв. на здачу робіт у класрум.

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 6-А класу - vvh33bb
2.      Для 6-Б класу - zdcw7fs

ü Завдання в класрум.


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
7 клас
27.04-30.04
Тема: Рюноске Акутаґава (1892–1927). «Павутинка». Утілення ідеї про  моральну справедливість у новелі «Павутинка».
Тема:  Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели (Будда, Кандата). Біблія («Поклоніння волхвів»). Особливості вірувань  японців. 
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Опрацювати біографію Р.Акутагави і в зошиті записати хронологічну таблицю до біографії.
ü  Прочитати новелу «Павутинка».
ü З додатку 1 виписати жанр, тему, ідею, головну думку, образи – символи.
ü Письмово дати відповіді на питання літературної вікторини (додаток 2). Питання не переписуєте.

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 7-А класу - v24b7d7
2.      Для 7-Б класу - kdz2gbm

ü  Експрес – урок
ü  Біографія письменника та аналіз твору.
ü  Додаток 1
ü  Додаток 2


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
8 клас
27.04-30.04
Тема. Художні образи-символи  казки-притчі «Маленький принц». Філософський зміст твору.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com


ü    Подивитися відео і Виписати в зошит значення образів – символів (Додаток 1).
ü    Виписати в зошит проблеми казки – притчі «Маленький принц» (Додаток 2).
ü    Підібрати до цитати з твору назву планети (Додаток 3)
ü    Розгадати анаграми (Додаток 4)

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 8-А класу - o5zdjok     Для 8-Б класу - bqb2iat

ü    Додаток 1 – Образи символи.
ü    Додаток 2 – Проблеми казки – повісті «Маленький принц»
ü    Додаток 3 – цитати з твору
ü    Додаток 4 – Анаграми.
ü    Відео до уроку

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
9 клас
27.04-30.04
Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства (за повістю «Собаче серце»). ТВІР
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü    Написати в робочому зошиті твір  на тему: «Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства (за повістю «Собаче серце»)» Обсяг твору – 2 сторінки
ü    Примітка: Твір пишемо в робочих зошитах (списані з інтернету – перевірятися не будуть!), оцінка буде виставлятися після закінчення карантину при наявності роботи в зошиті, після перевірки орфографічних помилок і буде впливати на підсумкову оцінку за тему).
ü    Читати Рей Дуглас Бредбері  «451° за Фаренгейтом»
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 9-А класу - 5pnpuy6  Для 9-Б класу - t56e6kp

ü   Буктрейлер до твору Бредбері «451 за фаренгейтом»
ü   Слухати аудіо – книгу

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
10 клас
27.04-30.04
Тема: «Синій птах». Ідея одухотворення життя та відновлення втрачених звязків. Символіка образів, трактування фіналу. Екранізація і театральні вистави за драматичними творами кінця ХІХ –  початку ХХ століття.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü    Відтворити послідовнясть подій (Додаток 1)
ü    Виписати в зошит з Додатку 2 всі образи, а символічним образам дати пояснення (див. конспект)
ü    Написати характеристику Тільтіль і Мітіль.
ü    Виписати з хмаринки слів (Додаток 3) фразеологізми і дати їм пояснення (підказка додаток4)
 ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 10 класу - if2j2fl
ü Аудіо – книга – слухати
ü Буктрейлер до твору
ü Додаток 1 – Послідовність подій
ü Додаток 2 _образи
ü Додаток 3 – Хмаринка з фразеологізмами
ü Додаток 4 – Пояснення до фразеологізмів.
ü Конспект

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
11 клас
27.04-30.04
Тема. Маркус Зузак «Крадійка книжок» - роман про другу світову війну. Викриття згубного впливу нацизму у творі.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü    Опрацювати біографію письменника і записати в зошит конспект (біографія є у презентації – Додаток 4). Прочитати роман «Крадійка книжок».
ü    Опрацювати інтелект – карту (Додаток 1) і виписати по пунктах в зошит.
ü    Відновити послідовність подій роману (Додаток 2) – записати в зошит (підказка додаток 3 – Сюжетна стрічка)

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 11 класу - rc2rlux
ü Додаток 1 – Інтелект карта
ü Додаток 2 – Послідовність подій в романі
ü Додаток 3 – Сюжетна стрічка
ü Додаток 4 – Презентація
ü Експрес – урок
ü Буктрейлер
ü Додаток 5 – Корисні посилання для вивчення теми









Немає коментарів:

Дописати коментар