Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
5
клас
13.04-17.04
|
Тема: Роальд Дал (1916-1990). «Чарлі і
шоколадна фабрика». Персонаж і герой літературного твору. Твори сучасного
мистецтва (кіно, театр та ін.) для дітей і про дітей.
В
підручнику - ст. 226
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Ознайомитися з біографією
письменника і письмово дати відповіді на питання, що в Додатку 1 (питання не переписуємо);
ü Читати твір «Чарлі і шоколадна
фабрика» (повністю).
ü Виконати письмово вправу в
додатку 2 «Уважний читач» (текст не переписувати – тільки записати в зошит
відповіді).
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для
5-А класу - izfw6dy
2. Для
5-Б класу - u5qofwc
3. Для
5-В класу - a2csa34
|
ü Конспект до уроку
ü Додаток 1
письмово
ü Додаток 2
письмово «Уважний читач»
ü Буктрейлер
до твору
ü Біографія та
аналіз твору
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
6
клас
13.04-17.04
|
Тема: Рей Дуглас Бредбері (1920–2012).
«Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».
В
підручнику - ст. 208-215
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Опрацювати біографію Р.Д.Бредбері
і записати в зошит паспорт автора (ім’я при народженні, національність, громадянство і т.д.)
Паспорт автора є у ДОДАТКУ 1.
ü Прочитати оповідання «Усмішка».
ü Написати в зошит план до
оповідання.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 6-А
класу - vvh33bb
2. Для 6-Б
класу - zdcw7fs
|
ü Додаток 1 – паспорт автора
Бредбері
ü Відео – біографія Р.Д. Бредбері
ü Експрес – урок
ü На допомогу учню
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
7
клас
13.04-17.04
|
Тема: Розвиток мовлення №4 (п).
Твір-роздум «Чи здійснилася мрія старого Бермана?» (за новелою О. Генрі
«Останній листок».
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Написати в
робочому зошиті твір – роздум на тему: «Чи здійснилася мрія старого Бермана?».
Обсяг твору – 1 сторінка.
ü Примітка: Твір пишемо
в робочих зошитах (списані з інтернету – перевірятися не будуть!), оцінка
буде виставлятися після закінчення карантину при наявності роботи в зошиті,
після перевірки орфографічних помилок і буде впливати на підсумкову оцінку за
тему).
ü Прочитати
Герберт Уеллс «Чарівна крамниця».
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 7-А
класу - v24b7d7
2. Для 7-Б
класу - kdz2gbm
|
ü Аудіо – книга (слухати)
«Чарівна крамниця»
ü На допомогу учню (Текст
новели «Чарівна крамниця)
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
8
клас
13.04.-17.04
|
Тема: Твір – роздум на тему : «Хто
вони – сучасні Журдени?
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü
Написати в робочому зошиті твір – роздум на
тему: «Хто вони – сучасні Журдени?» Обсяг твору – 1 сторінка.
ü
Примітка: Твір
пишемо в робочих зошитах (списані з інтернету – перевірятися не будуть!),
оцінка буде виставлятися після закінчення карантину при наявності роботи в
зошиті, після перевірки орфографічних помилок і буде впливати на підсумкову
оцінку за тему).
ü
Прочитати Екзюпері «Маленький принц».
ЗАПРОШЕННЯ В
GOOGLE CLASSROOM
1. Для 8-А класу - o5zdjok Для 8-Б класу - bqb2iat
|
ü
На
допомогу учню «Маленький принц»
ü
Аудіо
– запис «Маленький принц»
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
9
клас
13.04-17.04
|
Тема: «Собаче
серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Письмово дати відповіді
на запитання Додаток 1 «Гра «відгадай героя»
ü З хмари слів виписати
риси характеру Шарика і Шарікова, а також доповнити їх характеристику рисами
із своїх спостережень.
ü Відтворіть думки в
Додатку 3 і Додатку 4 – записати в зошит.
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 9-А класу - 5pnpuy6 Для 9-Б класу - t56e6kp
|
ü Конспект до уроку
ü Додаток 1
«Гра «Відгадай героя»
ü Додаток 2
Хмара слів «Характеристика героя»
ü Додаток 3
Відтвори думки 1
ü Додаток 4
Відтвори думки 2
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
10
клас
13.04-17.04
|
Тема: Зміни в драматургії на межі ХІХ –
ХХ століття.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü
Виписати з підручника провідні ознаки нової драми.
ü
Дати визначення термінів дія, символ, підтекст, драма –
феєрія.
ü Читати
«Синій птах» Метерлінка.
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 10 класу - if2j2fl
|
ü Презентація
ü На допомогу учню
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
11
клас
13.04-17.04
|
Тема: Провідні тенденції в драматургії
другої половини ХХ ст. Формування театру абсурду. Огляд здобутків митців
(«Гостина старої дами» Дюрренматта, «Санта КруС» М.Р.Фріша, «Носороги»
Йонеско) . Жанрові новації, драма- притча, трагікомедія.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Виписати визначення
терміну «театр абсурду» та його основні ознаки.
ü Коротко зробити огляд
одного із творів на вибір (письмово).
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 11 класу - rc2rlux
|
ü Інформація до теми
|
Немає коментарів:
Дописати коментар