понеділок, 13 квітня 2020 р.

Завдання для дистанційного навчання (13.04-17.04.20р)

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
5 клас
13.04-17.04
Тема: Роальд Дал (1916-1990). «Чарлі і шоколадна фабрика». Персонаж і герой літературного твору. Твори сучасного мистецтва (кіно, театр та ін.) для дітей і про дітей.
В підручнику -  ст. 226
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com


ü Ознайомитися з біографією письменника і письмово дати відповіді на питання, що в  Додатку 1 (питання не переписуємо);
ü Читати твір «Чарлі і шоколадна фабрика» (повністю).
ü Виконати письмово вправу в додатку 2 «Уважний читач» (текст не переписувати – тільки записати в зошит відповіді).

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.         Для 5-А класу - izfw6dy
2.         Для 5-Б класу - u5qofwc
3.         Для 5-В класу - a2csa34
ü  Конспект до уроку
ü  Додаток 1 письмово
ü  Додаток 2 письмово «Уважний читач»
ü  Буктрейлер до твору
ü  Біографія та аналіз твору

 ДЛЯ 6-11 КЛАСІВ НАТИСКАЄМО ОПЦІЮ ДЕТАЛЬНІШЕ
👇👇👇👇👇👇


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
6 клас
13.04-17.04
Тема: Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».
В підручнику -  ст. 208-215
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü Опрацювати біографію Р.Д.Бредбері і записати в зошит паспорт автора (імя при народженні, національність, громадянство і т.д.) Паспорт автора є у ДОДАТКУ 1.
ü Прочитати оповідання «Усмішка».
ü Написати в зошит план до оповідання.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 6-А класу - vvh33bb
2.      Для 6-Б класу - zdcw7fs

ü  Додаток 1 – паспорт автора Бредбері
ü  Відео – біографія Р.Д. Бредбері
ü  Експрес – урок
ü  На допомогу учню



Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
7 клас
13.04-17.04
Тема: Розвиток мовлення №4 (п). Твір-роздум «Чи здійснилася мрія старого Бермана?» (за новелою О. Генрі «Останній листок».
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü Написати в робочому зошиті твір – роздум на тему: «Чи здійснилася мрія старого Бермана?». Обсяг твору – 1 сторінка.
ü Примітка: Твір пишемо в робочих зошитах (списані з інтернету – перевірятися не будуть!), оцінка буде виставлятися після закінчення карантину при наявності роботи в зошиті, після перевірки орфографічних помилок і буде впливати на підсумкову оцінку за тему).
ü Прочитати Герберт Уеллс «Чарівна крамниця».

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 7-А класу - v24b7d7
2.      Для 7-Б класу - kdz2gbm

ü  Аудіо – книга (слухати) «Чарівна крамниця»
ü  На допомогу учню (Текст новели «Чарівна крамниця)


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
8 клас
13.04.-17.04
Тема: Твір – роздум на тему : «Хто вони – сучасні Журдени?
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü Написати в робочому зошиті твір – роздум на тему: «Хто вони – сучасні Журдени?» Обсяг твору – 1 сторінка.
ü Примітка: Твір пишемо в робочих зошитах (списані з інтернету – перевірятися не будуть!), оцінка буде виставлятися після закінчення карантину при наявності роботи в зошиті, після перевірки орфографічних помилок і буде впливати на підсумкову оцінку за тему).
ü Прочитати Екзюпері «Маленький принц».

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 8-А класу - o5zdjok       Для 8-Б класу - bqb2iat

ü На допомогу учню «Маленький принц»
ü Аудіо – запис «Маленький принц»

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
9 клас
13.04-17.04
Тема: «Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü Письмово дати відповіді на запитання Додаток 1 «Гра «відгадай героя»
ü З хмари слів виписати риси характеру Шарика і Шарікова, а також доповнити їх характеристику рисами із своїх спостережень.
ü Відтворіть думки в Додатку 3 і Додатку 4 – записати в зошит.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 9-А класу - 5pnpuy6    Для 9-Б класу - t56e6kp

ü    Конспект до уроку
ü    Додаток 1 «Гра «Відгадай героя»
ü    Додаток 2 Хмара слів «Характеристика героя»
ü    Додаток 3 Відтвори думки 1
ü    Додаток 4 Відтвори думки 2


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
10 клас
13.04-17.04
Тема: Зміни в драматургії на межі ХІХ – ХХ століття.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com


ü  Виписати з підручника провідні ознаки нової драми.
ü  Дати визначення термінів дія, символ, підтекст, драма – феєрія.
ü  Читати «Синій птах» Метерлінка.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 10 класу - if2j2fl
ü  Презентація
ü  На допомогу учню


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
11 клас
13.04-17.04
Тема: Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. Формування театру абсурду. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Дюрренматта, «Санта КруС» М.Р.Фріша, «Носороги» Йонеско) . Жанрові новації, драма- притча, трагікомедія.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Виписати визначення терміну «театр абсурду» та його основні ознаки.
ü  Коротко зробити огляд одного із творів на вибір (письмово).
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 11 класу - rc2rlux

ü Інформація до теми












Немає коментарів:

Дописати коментар