Конкурс "Учитель року"

 

Матеріали учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» у номінації «Світова література»








1. Заява, анкета.📙
2. Опис досвіду вчителя. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках світової літератури за допомогою інтерактивних технологій.📕
 3. Презентація досвіду вчителя.
  

4. Конспект уроку + презентація. Брати Грімм — відомі збирачі німецьких народних казок. Значення діяльності братів Грімм у збиранні й збереженні фольклору. «Пані Метелиця». 5 клас📚
5. Конспект уроку + презентація. Геракл – улюблений герой стародавніх греків. 6клас📚
6. Конспект уроку + презентація. О. Генрі «Останній листок». Взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому як засіб подолання життєвих негараздів. 7 клас📚
7. Конспект уроку + презентація. Творчість Адама Міцкевича – апогея польського романтизму. Перебування в Росії й Україні. Цикл «Кримські сонети». 9 клас📚
8. Фотографії.📋
9. Позакласна робота + презентація. . Ток – шоу «Битва знавців стародавніх міфів».📘

 

Матеріали учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2010» у номінації «Світова література»







1. Заява, анкета, висновок про педагогічну діяльність.📒

2. Опис досвіду вчителя. Особистісно  зорієнтоване  навчання на уроках світової літератури.📕
3. Презентація досвіду вчителя.

4. Конспект уроку. Природа - вічне джерело наснаги. Лірика Федора Тютчева. 5 клас📚

5. Конспект уроку. Артур Конан Дойль «Собака Баскервілів». Шерлок Холмс і доктор Ватсон – класичний детективний дует. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса. 7 клас📚

6. Конспект уроку. Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан». Урок – подорож у захоплюючий світ письменника. 6клас📚

7. Конспект уроку. Життєвий і творчий шлях Оноре де Бальзака. Повість «Гобсек». Зображення у творі «влади золота» як руйнівної сили.10 клас📚
 8. Презентація до уроку «Життєвий і творчий шлях Оноре де Бальзака. Повість «Гобсек». Зображення у творі «влади золота» як руйнівної сили»

9. Фотографії.📋

10. Позакласна робота. Інтерактивна гра «Мандри по меридіанах і паралелях світової літератури».📘




Немає коментарів:

Дописати коментар