понеділок, 20 квітня 2020 р.

Завдання для дистанційного навчання (20.04-24.04.20р.)

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
5 клас
20.04-24.04
Тема: Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки. Робота з текстом твору.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com


ü  В Додатку 1 подано чотири  уривки з твору «Чарлі і шоколадна фабрика». Прочитати уривки і письмово дати відповіді на запитання до уривків.
ü  В Додатку 2 – встановити відповідність між героями і речами (письмово).
ü  Додаткове завдання в Додатку 3 (за бажанням учня) – підписати смайлики.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.         Для 5-А класу - izfw6dy
2.         Для 5-Б класу - u5qofwc
3.         Для 5-В класу - a2csa34
ü  Додаток 1 – Уривки до твору
ü  Додаток 2 – Встановити відповідність
ü  Конспект до уроку
ü  Додаток 3 (додаткове завдання) – підписати смайлики

 ДЛЯ 6-11 КЛАСІВ НАТИСКАЄМО ОПЦІЮ ДЕТАЛЬНІШЕ
👇👇👇👇👇👇


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
6 клас
20.04-24.04
Тема: Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
В підручнику -  ст. 208-215
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Виписати з Додатку 1 основні етапи емоційного шляху Тома (тільки назви етапів). Наприклад: 1. Спокій, 2. Упевненість в собі, і т.д.
ü  Літературна вікторина (письмово). Завдання у Додатку 2.
ü  Скласти онлайн – пазл і зробити скрін фотографії.

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 6-А класу - vvh33bb
2.      Для 6-Б класу - zdcw7fs

ü  Експрес – урок
ü  Додаток 1 – Етапи емоційного шляху Тома
ü  Додаток 2 – Літературна вікторина
ü  Конспект до уроку
ü  Пазл


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
7 клас
20.04-24.04
Тема: Герберт Джордж Уеллс (1866–1946). «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс.
Тема: Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця».
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Опрацювати біографію Уеллса (Додаток 1) і виписати 6 цікавих фактів в зошит.
ü З Додатку 2 виписати етапи зміни почуттів батька і сина (тільки назви етапів).
ü Заповнити таблицю – Додаток 3 (письмово).
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 7-А класу - v24b7d7
2.      Для 7-Б класу - kdz2gbm

ü  Аналіз твору «Чарівна крамниця»
ü  Додаток 1 – Біографія Уеллса
ü  Додаток 2 – Етапи зміни почуттів батька і сина
ü  Додаток 3 – Заповнити таблицю.



Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
8 клас
20.04-24.04
Тема: Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944). «Маленький принц». Людські стосунки, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц».
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Опрацювати біографію Екзюпері і виписати 10 цікавих фактів в зошит (Додаток 1 і Додаток 2)
ü Встановити послідовність подій у творі і записати в зошит (Додаток 3)
ü Назвати астероїди, планети і розкрити їх значення (Додаток 4) – письмово.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 8-А класу - o5zdjok       Для 8-Б класу - bqb2iat

ü  Все для вивчення твору
ü  Відео – біографія Екзюпері.
ü  Додаток 1
ü  Додаток 2
ü  Додаток 3
ü  Додаток 4


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
9 клас
20.04-
24.04
Тема: Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури. Персонажі-«двійники» (Шаріков — Швондер).
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Яка роль Швондера у вихованні Шарікова? Чому професор Преображенський каже, що "Швондер і є найголовніший дурень"? Письмово (можна опиратися на конспект уроку)
ü  Чому Шаріков і Швондер так швидко знаходять спільну мову? Письмово (можна опиратися на конспект уроку)
ü  Додаток 1 – підписати сцени із твору.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 9-А класу - 5pnpuy6  Для 9-Б класу - t56e6kp

ü  Конспект до уроку
ü  Уривок з фільму
ü  Додаток 1 – підписати сцени із твору

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
10 клас
20.04-24.04
Тема: Моріс Метерлінк «Синій птах». М. Метерлінк як теоретик і практик "нової драми". Концепція символістського театру.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Опрацювати біографію М.Метерлінка і записати в зошит 10 найцікавіших фактів з його життя та творчості. (матеріал є у Додатку 1).
ü  Виписати з Додатку 2 періоди творчості письменника.
ü   Читати драму «Синій птах».
ü   Доповнити речення згідно тесту твору – Додаток 3 (письмово).
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 10 класу - if2j2fl
ü  Текст твору «Синій птах»
ü  Експрес – урок
ü  Додаток 1 – Біографія і аналіз твору
ü  Додаток 2 – Періоди творчості
ü  Додаток 3 – Доповни речення

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
11 клас
20.04-24.04
Тема: М.Павич «скляний равлик». Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні рис постмодернізму. Варіанти фіналу твору, як ознака стилю Павича. Значення центральної метафори.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü Опрацювати біографію М.Павича і записати в зошит з Додатку 1 основні факти.
ü Виписати визначення постмодернізму (Додаток 2)
ü Записати в зошит проблематику твору, значення центральної метафори і варіантів фіналу твору (інформація є в Додатку 3 і в Додатку 4).
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 11 класу - rc2rlux

ü  Додаток 1 – Біографія
ü  Додаток 2 – Постмодернізм
ü  Додаток 3 – Центральна метафора і фінал твору
ü  Додаток 4 – Проблематика










Немає коментарів:

Дописати коментар