Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
5
клас
20.04-24.04
|
Тема: Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та
його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки. Робота з текстом
твору.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü В Додатку 1 подано чотири уривки з твору «Чарлі і шоколадна фабрика».
Прочитати уривки і письмово дати відповіді на запитання до уривків.
ü В Додатку 2 – встановити
відповідність між героями і речами (письмово).
ü Додаткове завдання в Додатку 3
(за бажанням учня) – підписати смайлики.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для
5-А класу - izfw6dy
2. Для
5-Б класу - u5qofwc
3. Для
5-В класу - a2csa34
|
ü Додаток 1 – Уривки до твору
ü Додаток 2 – Встановити
відповідність
ü Конспект до уроку
ü Додаток 3 (додаткове завдання) –
підписати смайлики
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
6
клас
20.04-24.04
|
Тема: Образ Тома, його динаміка.
Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
В
підручнику - ст. 208-215
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Виписати з Додатку 1 основні
етапи емоційного шляху Тома (тільки назви етапів). Наприклад: 1. Спокій, 2.
Упевненість в собі, і т.д.
ü
Літературна
вікторина (письмово). Завдання у Додатку 2.
ü
Скласти
онлайн – пазл і зробити скрін фотографії.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 6-А
класу - vvh33bb
2. Для 6-Б
класу - zdcw7fs
|
ü Експрес – урок
ü Додаток 1 – Етапи емоційного
шляху Тома
ü Додаток 2 – Літературна вікторина
ü Конспект до уроку
ü Пазл
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
7
клас
20.04-24.04
|
Тема: Герберт Джордж Уеллс
(1866–1946). «Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс.
Тема: Точка зору дорослого і дитини в
новелі «Чарівна крамниця».
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü
Опрацювати біографію Уеллса (Додаток 1) і
виписати 6 цікавих фактів в зошит.
ü
З Додатку 2 виписати етапи зміни почуттів
батька і сина (тільки назви етапів).
ü
Заповнити таблицю – Додаток 3 (письмово).
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 7-А
класу - v24b7d7
2. Для 7-Б
класу - kdz2gbm
|
ü
Аналіз твору «Чарівна крамниця»
ü
Додаток 1 – Біографія Уеллса
ü
Додаток 2 – Етапи зміни почуттів батька і
сина
ü
Додаток 3 – Заповнити таблицю.
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
8
клас
20.04-24.04
|
Тема: Антуан де
Сент-Екзюпері (1900–1944). «Маленький принц». Людські стосунки, моральні
цінності в казці-притчі «Маленький принц».
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü
Опрацювати біографію Екзюпері і виписати 10
цікавих фактів в зошит (Додаток 1 і Додаток 2)
ü
Встановити послідовність подій у творі і записати
в зошит (Додаток 3)
ü
Назвати астероїди, планети і розкрити їх
значення (Додаток 4) – письмово.
ЗАПРОШЕННЯ В
GOOGLE CLASSROOM
1. Для 8-А класу - o5zdjok Для 8-Б класу - bqb2iat
|
ü Все для
вивчення твору
ü Відео –
біографія Екзюпері.
ü Додаток 1
ü Додаток 2
ü Додаток 3
ü Додаток 4
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
9
клас
20.04-
24.04
|
Тема: Конфлікт натовпу, масової
свідомості та інтелекту, культури. Персонажі-«двійники» (Шаріков — Швондер).
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Яка
роль Швондера у вихованні Шарікова? Чому професор Преображенський каже, що
"Швондер і є найголовніший дурень"? Письмово (можна опиратися на конспект уроку)
ü
Чому Шаріков і Швондер так швидко знаходять спільну
мову? Письмово
(можна опиратися на конспект уроку)
ü
Додаток
1 – підписати сцени із твору.
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 9-А класу - 5pnpuy6 Для 9-Б класу - t56e6kp
|
ü Конспект до уроку
ü Уривок з фільму
ü Додаток 1 – підписати сцени із
твору
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
10
клас
20.04-24.04
|
Тема: Моріс
Метерлінк «Синій птах». М. Метерлінк як теоретик і практик "нової
драми". Концепція символістського театру.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü
Опрацювати
біографію М.Метерлінка і записати в зошит 10 найцікавіших фактів з його життя
та творчості. (матеріал є у Додатку 1).
ü Виписати з Додатку 2 періоди
творчості письменника.
ü Читати драму «Синій птах».
ü Доповнити речення згідно тесту
твору – Додаток 3 (письмово).
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 10 класу - if2j2fl
|
ü Текст твору «Синій птах»
ü Експрес – урок
ü Додаток 1 – Біографія і аналіз
твору
ü Додаток 2 – Періоди творчості
ü Додаток 3 – Доповни речення
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
11
клас
20.04-24.04
|
Тема: М.Павич «скляний равлик». Короткі
відомості про митця. Утілення в оповіданні рис постмодернізму. Варіанти
фіналу твору, як ознака стилю Павича. Значення центральної метафори.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Опрацювати біографію
М.Павича і записати в зошит з Додатку 1 основні факти.
ü Виписати визначення
постмодернізму (Додаток 2)
ü Записати в зошит
проблематику твору, значення центральної метафори і варіантів фіналу твору
(інформація є в Додатку 3 і в Додатку 4).
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE
CLASSROOM
1. Для 11 класу - rc2rlux
|
ü Додаток 1 – Біографія
ü Додаток 2 – Постмодернізм
ü Додаток 3 – Центральна метафора і
фінал твору
ü Додаток 4 – Проблематика
|
Немає коментарів:
Дописати коментар