середа, 29 квітня 2020 р.

КОНТРОЛЬНА РОБОТА 6 КЛАС



ПИШЕМО НА ЧИСТИХ ЛИСТОЧКАХ! (не в зошиті)
ПИТАННЯ ПЕРЕПИСУЄМО НА ЛИСТОЧОК!

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

«Поетичне бачення світу»
  УЧНЯ 6- класу
Прізвище  Ім'я


 Початковий рівень ( 3 бали)
1.         1.Обов’язкова складова хайку – це
А) історичні образи;   Б) образи природи;    В) образи батьківщини.
2.  Любов до батьківщини – основна думка вірша
А) «Листівки з видами міст» Дж. Родарі
Б) «Нічна пісня мандрівника» Й.В.Гете
В) «Моє серце в верховині» Р.Бернса


3. Міфи індіанців утілено у творі…
А) «Моє серце в верховині»
Б) «Пісня про Гайавату»
В) «Листівки з видами міст»
Г )«На голій гілці…»
Середній рівень (3 бали)
4. Листівки у вірші Дж. Родарі є символом
А) захоплення далекими подорожами
Б) прагнення до пізнання світу
В) дружби між різними народами
Г ) життєвого шляху поета
5. Установіть відповідність між автором і уривком вірша.
         Автор
1.      Джанні Родарі
2.       Генрі Лонгфелло
3.       Мацуо Басьо
4.       Роберт Бернс
Уривок
А)   На голій гілці
      самотній ворон тихо старіє.
      Осінній вечір.
Б)   Будь здорова, верховино, любий рідний край…
В)   І ясний величний голос…
      Пролунав до всіх народів…
Г)    Не вірю я чужим речам,
      А вірю я своїм очам…
Д)   Припало Солов’ю якраз там пролітать

6. Установіть відповідність між визначеннями і термінами.

Визначення
1.  неримований вірш, що складається з трьох рядків (5+7+5 складів)
2.  персонаж ліричного твору (як правило, віршованого), ліричне «Я» поета
3.  великий твір (як правило, віршований), у якому зображені значні події та яскраві характери персонажів
4.  повчальний алегоричний твір, у якому розповідь підпорядкована моралі, повчальному змісту

Термін
А) гумор
Б) ліричний герой
В) поема
Г) хайку
Д) притча
Достатній рівень (3 бали)
7. Яку ідею втілено в образі Люльки Згоди з поеми Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату»?
8. Які проблеми розкриває автор вірша «Листівки з видами міст», чи можна вважати їх актуальними в наш час?

Високий рівень (3 бали)
9.  Написати творчу роботу на одну з тем.
1. Хочу розповісти про хайку Мацуо Басьо.
2. Хочу описати батьківщину Роберта Бернса (за віршем «Моє серце в верховині»).
3. Я розумію, що означає Люлька Згоди.
4. Якою я уявляю листівку з видом Києва?

Немає коментарів:

Дописати коментар