понеділок, 18 травня 2020 р.

Завдання для дистанційного навчання (18.05-22.05.20р)

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
5 клас

Тема: Туве Янсон (1914-2001). «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.
Персонажі, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.  Інші пригоди Мумі-тролів
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü     Ознайомитися з біографією Туве Янсон і виконати завдання в Додатку 1.
ü     Прочитати «Капелюх чарівника».
ü     Письмово виконати завдання в Додатку 2 – впізнай героя за описом.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.           Для 5-А класу - izfw6dy
2.           Для 5-Б класу - u5qofwc
3.           Для 5-В класу - a2csa34
ü     Додаток 1 Біографія Туве Янсон
ü     Додаток 2 Впізнай героя за описом
ü     Відео до твору
ü     Буктрейлер
ü     Біографія


 ДЛЯ 6-11 КЛАСІв НАТИСКАЄМО НА ОПЦІЮ ДЕТАЛЬНІШЕ
👇👇👇👇👇


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
6 клас
18.05-22.05
Контрольна робота №6 за розділами «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література». Твір
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü    Контрольний твір пишемо на окремих листочках, а не в зошиті.
ü    Зразок, як підписати твір є у вкладенні.
ü    Обсяг твору – до 2 ст.
ü    Здати до четверга 21 травня

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.        Для 6-А класу - vvh33bb
2.        Для 6-Б класу - zdcw7fs

Твір – роздум:
ü    «Яка людина, за думкою Бредбері, здатна змінити цивілізацію?» (за твором Р.Д.Бредбері «Усмішка»)
ü    «Над якими проблемами заставляє нас задуматися казка – повість А Ліндгрен «Міо, мій Міо»?
ü    “Сила людської думки і духу здатні перемогти всі перешкоди” (за оповіданням Р. Шеклі “Запах думки”)
ü    Як підписати твір



Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
7 клас
18.05-22.05
Тема : Діана Вінн Джонс (1934-2011). «Мандрівний замок Хаула». «Мандрівний замок Хаула». Поєднання елементів казки і детективу у творі.  Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü    Ознайомитися з біографією Д.В.Джонс і записати в зошит анкету письменниці (Додаток 1).
ü    Прочитати твір «Мандрівний замок Хаула»
ü    Виконати в зошиті вправу Так –Ні  (Додаток 2)
ü    З додатку 3 виписати слова, що характеризують Софі.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.                 Для 7-А класу - v24b7d7
2.                 Для 7-Б класу - kdz2gbm

ü  Додаток 1 Анкета Д.В.Джонс
ü  Додаток 2 Вправа Так –Ні Мандрівний замок Хаула
ü  Додаток 3 Слова, що характеризують Софі
ü  Мандрівний замок Хаула – відео – короткий зміст
ü  Експрес – урок


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
8 клас
18.05-22.05
Тема: Марина Аромштам. «Коли відпочивають янголи». Учителька Марсем та її учні: два погляди на один світ.  Моральні проблеми (сімейні драми, перше кохання, конфлікти батьків і дітей, пошуки шляху в житті) та їхнє осмислення в творі «Коли відпочивають янголи»
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com


ü    Ознайомитися з біографією М.Аромштам і записати 6 цікавих фактів з її біографії.
ü    Виписати проблеми, що порушені у повісті.
ü    Пройти тест на платформі На урок
Для 8-А класу - Код доступу 713399
Для 8 – Б класу - Код доступу 653911

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.           Для 8-А класу - o5zdjok   Для 8-Б класу - bqb2iat

ü    Буктрейлер до твору
ü    Експрес – урок


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
9 клас
18.05-22.05
Контрольна робота №6 з теми «Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура». Твір
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü    Контрольний твір пишемо на окремих листочках, а не в зошиті.
ü    Зразок, як підписати твір є у вкладенні.
ü    Обсяг твору – 2,5 ст.
ü    Здати до четверга 21 травня ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.           Для 9-А класу - 5pnpuy6  Для 9-Б класу - t56e6kp

ü  Твір – роздум «Кохання цінніше за гроші» (за твором Е.Сігал «Історія одного кохання»)
ü  Твір - роздум "В чому актуальність твору Р. Д. Бредбері "451 градус за фаренгейтом"
ü  Зразок як підписати твір

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
10 клас
18.05-22.05
ПІДСУМКИ (1год.)
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 10 класу - if2j2fl


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
11 клас
18.05-22.05
ПІДСУМКИ (1год.)
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 11 класу - rc2rlux






Немає коментарів:

Дописати коментар