Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
5
клас
|
Тема: Туве Янсон
(1914-2001). «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.
Персонажі, втілення
в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей. Інші пригоди Мумі-тролів
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Ознайомитися
з біографією Туве Янсон і виконати завдання в Додатку 1.
ü Прочитати
«Капелюх чарівника».
ü
Письмово
виконати завдання в Додатку 2 – впізнай героя за описом.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для
5-А класу - izfw6dy
2. Для
5-Б класу - u5qofwc
3. Для
5-В класу - a2csa34
|
ü Додаток 1
Біографія Туве Янсон
ü Додаток 2
Впізнай героя за описом
ü Відео до
твору
ü Буктрейлер
ü Біографія
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
6
клас
18.05-22.05
|
Контрольна робота
№6 за розділами «Образ майбутнього в літературі» та «Сучасна література».
Твір
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити.
Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Контрольний
твір пишемо на окремих листочках, а не в зошиті.
ü Зразок, як
підписати твір є у вкладенні.
ü Обсяг твору
– до 2 ст.
ü
Здати
до четверга 21 травня
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE
CLASSROOM
1. Для 6-А
класу - vvh33bb
2. Для 6-Б
класу - zdcw7fs
|
Твір
– роздум:
ü «Яка людина,
за думкою Бредбері, здатна змінити цивілізацію?» (за твором Р.Д.Бредбері
«Усмішка»)
ü «Над якими
проблемами заставляє нас задуматися казка – повість А Ліндгрен «Міо, мій Міо»?
ü “Сила
людської думки і духу здатні перемогти всі перешкоди” (за оповіданням Р.
Шеклі “Запах думки”)
ü Як підписати
твір
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
7
клас
18.05-22.05
|
Тема : Діана Вінн
Джонс (1934-2011). «Мандрівний замок Хаула». «Мандрівний замок Хаула».
Поєднання елементів казки і детективу у творі. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів.
Значення художнього прийому чаклунства у творі.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü
Ознайомитися з біографією Д.В.Джонс і
записати в зошит анкету письменниці (Додаток 1).
ü
Прочитати твір «Мандрівний замок Хаула»
ü Виконати
в зошиті вправу Так –Ні (Додаток 2)
ü З
додатку 3 виписати слова, що характеризують Софі.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.
Для 7-А класу - v24b7d7
2.
Для 7-Б класу - kdz2gbm
|
ü
Додаток 1 Анкета Д.В.Джонс
ü
Додаток 2 Вправа Так –Ні Мандрівний замок
Хаула
ü
Додаток 3 Слова, що характеризують Софі
ü
Мандрівний замок Хаула – відео – короткий
зміст
ü Експрес
– урок
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
8
клас
18.05-22.05
|
Тема: Марина
Аромштам. «Коли відпочивають янголи». Учителька Марсем та її учні: два
погляди на один світ. Моральні
проблеми (сімейні драми, перше кохання, конфлікти батьків і дітей, пошуки
шляху в житті) та їхнє осмислення в творі «Коли відпочивають янголи»
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü
Ознайомитися з біографією М.Аромштам і
записати 6 цікавих фактів з її біографії.
ü
Виписати проблеми, що порушені у повісті.
ü
Пройти тест на платформі На урок
Для
8-А класу - Код доступу 713399
Для 8 – Б класу - Код доступу 653911
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 8-А класу - o5zdjok Для 8-Б класу - bqb2iat
|
ü
Буктрейлер до твору
ü
Експрес – урок
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
9
клас
18.05-22.05
|
Контрольна робота
№6 з теми «Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура». Твір
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü
Контрольний
твір пишемо на окремих листочках, а не в зошиті.
ü
Зразок,
як підписати твір є у вкладенні.
ü
Обсяг
твору – 2,5 ст.
ü
Здати
до четверга 21
травня ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 9-А класу - 5pnpuy6 Для 9-Б класу - t56e6kp
|
ü Твір – роздум «Кохання
цінніше за гроші» (за твором Е.Сігал «Історія одного кохання»)
ü Твір - роздум "В чому
актуальність твору Р. Д. Бредбері "451 градус за фаренгейтом"
ü Зразок як підписати твір
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
10
клас
18.05-22.05
|
ПІДСУМКИ (1год.)
Узагальнення і
систематизація навчального матеріалу.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 10 класу - if2j2fl
|
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
11
клас
18.05-22.05
|
ПІДСУМКИ (1год.)
Узагальнення і
систематизація навчального матеріалу.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 11 класу - rc2rlux
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар