вівторок, 5 травня 2020 р.

КОНТРОЛЬНА РОБОТА 10 КЛАС


ПИШЕМО НА ЧИСТИХ ЛИСТОЧКАХ! (не в зошиті)
ПИТАННЯ ПЕРЕПИСУЄМО НА ЛИСТОЧОК!

КОНТРОЛЬНА РОБОТА
«Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX – початку XX ст.»
УЧНЯ 10- класу
Прізвище Ім'я

Початковий рівень ( 3 бали)
1.      Кого з французьких ліриків ХІХ століття називали «останнім поетом-романтиком і предтечею символізму»?
А П.Верлена;  Б  М.Метерлінка;  В А.Рембо;  Г Ш.Бодлера.
2. Вкажіть найхарактернішу рису лірики П.Верлена:
А   містичність; Б   філософічність; В   ірраціональність; Г   музичність.
3. У якій поезії Артюр Рембо «розкладає» слова на фарби та звуки і висуває метод «галюцинації слів»?
А «Голосівки»;  Б «П’яний корабель»;  В  «Моя циганерія».


Середній рівень (3 бали)
4. Дайте визначення :
Модернізм – це
5. За змістом п’єси М.Метерлінка «Синій птах» фея Берилюна в реальному житті – це…
А сусідка Берленго;
Б дружина дроворуба;
В місцева знахарка;
Г власниця крамниці.
6. Встановіть відповідність між прізвищем автора і його поетичними рядками:
Автори:
1.   П. Верлен
2. А. Рембо
3. Ш. Бодлер
Поетичні рядки:
       А.    «О, Капітане! Батьку! Страшна скінчилась путь, -                                                                                                        
                   Всі бурі витримав наш корабель…»                                                                                     
        Б.   «Поет, як альбатрос – володар гроз та грому,                                                                                              
                 Глузує з блискавиць, жадає висоти».                                                                                             
        В.   «В сосновий корпус мій текла вода зелена, -
                  Солодка, як малим кисличний сік, вона.»
        Г.   «Захід дотлівав, багряніли хмари,
                 Вітер колихав білі ненюфари…»
Достатній рівень (3 бали)
7. Охарактеризуйте образ ліричного героя у вірші А.Рембо «Моя циганерія».
8. Прокоментуйте фінал п’єси М.Метерлінка «Синій птах». Чому М.Метерлінк саме так закінчує свій найвідоміший твір?
Високий рівень (3 бали)
9.  Написати творчу роботу на одну з тем.
А Що потрібно Людині, щоб осягнути істину, знайти своє щастя ( за п’єсою М.Метерлінка «Синій птах»)?
Б У чому полягає цінність поезії Ш.Бодлера (П.Верлена, А.Рембо)?
В Яку роль відіграє поезія в нашому житті ( на прикладі вивчених творів)?


Немає коментарів:

Дописати коментар