ПИШЕМО НА ЧИСТИХ ЛИСТОЧКАХ! (не в зошиті)
ПИТАННЯ ПЕРЕПИСУЄМО НА ЛИСТОЧОК!
«Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та
імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX – початку XX ст.»
УЧНЯ 10- класу
Прізвище Ім'я
Початковий рівень ( 3 бали)
1. Кого з французьких ліриків ХІХ століття
називали «останнім поетом-романтиком і предтечею символізму»?
А П.Верлена; Б
М.Метерлінка; В А.Рембо; Г Ш.Бодлера.
2.
Вкажіть найхарактернішу рису лірики П.Верлена:
А
містичність; Б філософічність;
В ірраціональність; Г музичність.
3. У
якій поезії Артюр Рембо «розкладає» слова на фарби та звуки і висуває метод
«галюцинації слів»?
Середній рівень (3 бали)
4.
Дайте визначення :
Модернізм – це
5.
За змістом п’єси М.Метерлінка «Синій птах» фея Берилюна в реальному житті – це…
А сусідка Берленго;
Б дружина дроворуба;
В місцева знахарка;
Г власниця крамниці.
6.
Встановіть відповідність між прізвищем автора і його поетичними рядками:
Автори:
1.
П. Верлен
2. А. Рембо
3. Ш. Бодлер
Поетичні
рядки:
А. «О, Капітане! Батьку!
Страшна скінчилась путь, -
Всі бурі витримав наш
корабель…»
Б. «Поет, як альбатрос – володар
гроз та грому,
Глузує з блискавиць, жадає
висоти».
В. «В сосновий корпус мій текла
вода зелена, -
Солодка, як малим кисличний
сік, вона.»
Г. «Захід дотлівав, багряніли
хмари,
Вітер колихав білі ненюфари…»
Достатній рівень (3 бали)
7.
Охарактеризуйте образ ліричного героя у вірші А.Рембо «Моя циганерія».
8. Прокоментуйте
фінал п’єси М.Метерлінка «Синій птах». Чому М.Метерлінк саме так закінчує свій
найвідоміший твір?
Високий рівень (3 бали)
9. Написати творчу роботу на одну з тем.
А Що потрібно Людині, щоб осягнути істину,
знайти своє щастя ( за п’єсою М.Метерлінка «Синій птах»)?
Б У чому полягає цінність поезії Ш.Бодлера
(П.Верлена, А.Рембо)?
В Яку роль відіграє поезія в нашому житті (
на прикладі вивчених творів)?
Немає коментарів:
Дописати коментар