понеділок, 4 травня 2020 р.

Завдання для дистанційного навчання ( 04.05-08.05.20р)

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
5 клас
04.05-08.05
Тема: Характеристика образу містера Вонки. Зображення в повісті реального та фантастичного. Доброта і щирість головного героя. Характеристика образу Чарлі Бакета.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Скласти письмову розповідь про Чарлі Бекета (відповіді на запитання в Додатку 1)
ü  Заповнити анкету Віллі Вонки (Додаток 2) – можна роздрукувати і вклеїти в зошит.
ü  Скласти онлайн – пазл (Додаток 3) і зробити скріншот фото. Потрібно відсканувати один з QR- кодів, скласти один пазл (в додатку є 6 пазлів).
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.         Для 5-А класу - izfw6dy
2.         Для 5-Б класу - u5qofwc
3.         Для 5-В класу - a2csa34
ü     Додаток 1 – скласти розповідь про Чарлі.
ü     Додаток 2 – Анкета Віллі Вонки
ü     Додаток 3 – Пазл
ü     Уривок з фільму


ДЛЯ 6-11 КЛАСІВ НАТИСКАЄМО НА ОПЦІЮ ДЕТАЛЬНІШЕ
👇👇👇👇👇


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
6 клас
04.05-08.05
Тема: Роберт Шеклі (1928 — 2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму.  Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства.

УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com


ü    Ознайомитися з біографією Шеклі (Додаток 1)
ü    Дати письмово відповіді на запитання по біографії (Додаток 2)
ü    Прочитати твір «Запах думки».
ü    В зошиті записати послідовність подій – Додаток 3 (можна роздрукувати і вклеїти в зошит)
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.        Для 6-А класу - vvh33bb
2.        Для 6-Б класу - zdcw7fs

ü    Дивитися «Запах думки» скорочено
ü    Додаток 1 – Біографія Роберта Шеклі
ü    Додаток 2 – Дати відповіді на запитання по біографії.
ü    Додаток – 3 – Відновити послідовність подій


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
7 клас
04.05-08.05
Тема: Контрольна робота №6 за розділом «Світова новела». Твір
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü    Контрольний твір пишемо на окремих листочках, а не в зошиті.
ü    Зразок, як підписати твір є у вкладенні.
ü    Обсяг твору – 2 ст.

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.                 Для 7-А класу - v24b7d7
2.                 Для 7-Б класу - kdz2gbm

Теми для творів:
ü    «Куди зникає дитинство?»  (За новелою Г.Уеллса «Чарівна крамниця»)
ü    «Коли Бог безсилий допомогти людині? (За новелою Р.Акутагави «Павутинка»)
ü    Приклад – як підписати твір



Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
8 клас
04.05-08.05
Тема: Барбара Космовська (нар. 1958). «Буба: мертвий сезон». Художній світ Б. Космовської. Батьки – діти, діди – онуки.  Ідея поваги й любові до людини та сімейні цінності у творі «Буба: мертвий сезон».
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com


ü     Познайомитися з біографією Барбари Космовської і заповнити таблицю в зошиті (Додаток 1)
ü     Прочитати твір «Буба: мертвий сезон»
ü     Виписати інформацію про роман з Додатку 2
ü     Заповнити письмово схему в Додатку 3 (підказки Додаток 4, Додаток 5)
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.           Для 8-А класу - o5zdjok          Для 8-Б класу - bqb2iat

ü     Додаток 1 Таблиця до біографії Космовської.
ü     Додаток 2 – про роман «Буба»
ü     Додаток 3 – схема
ü     Експрес- урок
ü     Буктрейлер
ü     Додаток 4 – про героїв
ü     Додаток 5 – про героїв 2

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
9 клас
04.05-08.05
Тема: Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом». Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо. Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü     Ознайомитися з біографією Бредбері і заповнити анкету письменника (Додаток 1).
ü     Прочитати твір «451 за Фаренгейтом».
ü     Виписати з Додатку 2 – складові твору «451 за Фаренгейтом».
ü     Виписати прислівя, що зашифровані в хмаринках слів (Додаток 3 і Додаток 4).
ü     Виконати письмово «Вправу «Так – Ні» (Додаток 5).

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.           Для 9-А класу - 5pnpuy6  Для 9-Б класу - t56e6kp

ü     Буктрейлер
ü     Слухати аудіо – книгу
ü     Додаток 1 – Анкета Бредбері
ü     Додаток 2 – складові твору «451 за Фаренгейтом»
ü     Додаток 3
ü     Додаток 4
ü     Додаток 5

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
10 клас
04.05-08.05
Тема: Контрольна робота №4 з тем «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX – початку XX ст.» . Тести +твір
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü Повторити вивчені теми (Бодлер, П.Верлен, А.Рембо, Метерлінк)
ü Контрольна робота – це тести + твір.
ü Пишемо на окремих листочках (не в зошиті). 05 травня (вівторок) о 12 год , тривалість 45 хв. + 10 хв. на здачу робіт у класрум.

 ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 10 класу - if2j2fl
ü  Завдання в класрум

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
11 клас
04.05-16.05
Тема: Контрольна робота №1
Контрольна робота № 2 (ТВІР)
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom. 

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Пишемо контрольні роботи на окремих листочка (це дві окремі роботи , тому буде два окремих листочка), фотографуємо і скидаємо в класрум чи на пошту.
ü  Контрольна робота № 1 – це тести + відповіді на питання.
ü  Контрольна робота № 2 – це твір (одна тема на вибір).
ü  Здати роботи до 16 травня (здати роботи потрібно всім учням, щоб виставити семестрову оцінку із зар. літ.)
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 11 класу - rc2rlux
ü  Завдання для контрольної роботи № 1
ü  Теми творів для контрольної роботи №2:
1.      «Культура проти війни» (за романом М.Зузака «Крадійка книжок»).
2.      «Чи повернеться до людей янгол?» (за оповіданням Г.Маркеса «Стариган із крилами»).
3.  Кодекс честі героїв Хемінгуея (за повістю Е.Хемінгуея «Старий і море»).





Немає коментарів:

Дописати коментар