Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
5
клас
04.05-08.05
|
Тема: Характеристика образу містера
Вонки. Зображення в повісті реального та фантастичного. Доброта і щирість
головного героя. Характеристика образу Чарлі Бакета.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Скласти
письмову розповідь про Чарлі Бекета (відповіді на запитання в Додатку 1)
ü Заповнити
анкету Віллі Вонки (Додаток 2) – можна роздрукувати і вклеїти в зошит.
ü
Скласти
онлайн – пазл (Додаток 3) і зробити скріншот фото. Потрібно відсканувати один
з QR- кодів, скласти один пазл (в додатку є 6 пазлів).
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для
5-А класу - izfw6dy
2. Для
5-Б класу - u5qofwc
3. Для
5-В класу - a2csa34
|
ü Додаток 1 – скласти
розповідь про Чарлі.
ü Додаток 2 – Анкета Віллі
Вонки
ü Додаток 3 – Пазл
ü Уривок з фільму
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
6
клас
04.05-08.05
|
Тема: Роберт Шеклі
(1928 — 2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі.
Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму. Духовне й фізичне випробування Кліві.
Роздуми автора про майбутнє людини та людства.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Ознайомитися
з біографією Шеклі (Додаток 1)
ü Дати
письмово відповіді на запитання по біографії (Додаток 2)
ü Прочитати
твір «Запах думки».
ü В зошиті записати послідовність
подій – Додаток 3 (можна роздрукувати і вклеїти в зошит)
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 6-А
класу - vvh33bb
2. Для 6-Б
класу - zdcw7fs
|
ü Дивитися
«Запах думки» скорочено
ü Додаток 1 –
Біографія Роберта Шеклі
ü Додаток 2 –
Дати відповіді на запитання по біографії.
ü Додаток – 3
– Відновити послідовність подій
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
7
клас
04.05-08.05
|
Тема: Контрольна
робота №6 за розділом «Світова новела». Твір
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü
Контрольний твір пишемо на окремих
листочках, а не в зошиті.
ü
Зразок, як підписати твір є у вкладенні.
ü Обсяг
твору – 2 ст.
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1.
Для 7-А класу - v24b7d7
2.
Для 7-Б класу - kdz2gbm
|
Теми
для творів:
ü «Куди зникає
дитинство?» (За новелою Г.Уеллса «Чарівна крамниця»)
ü «Коли Бог
безсилий допомогти людині?
(За новелою Р.Акутагави «Павутинка»)
ü Приклад – як
підписати твір
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
8
клас
04.05-08.05
|
Тема: Барбара
Космовська (нар. 1958). «Буба: мертвий сезон». Художній світ Б. Космовської.
Батьки – діти, діди – онуки. Ідея
поваги й любові до людини та сімейні цінності у творі «Буба: мертвий сезон».
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Познайомитися
з біографією Барбари Космовської і заповнити таблицю в зошиті (Додаток 1)
ü Прочитати
твір «Буба: мертвий сезон»
ü Виписати
інформацію про роман з Додатку 2
ü Заповнити
письмово схему в Додатку 3 (підказки Додаток 4, Додаток 5)
ЗАПРОШЕННЯ В
GOOGLE CLASSROOM
1. Для 8-А класу - o5zdjok Для 8-Б класу - bqb2iat
|
ü Додаток 1
Таблиця до біографії Космовської.
ü Додаток 2 –
про роман «Буба»
ü Додаток 3 –
схема
ü Експрес-
урок
ü Буктрейлер
ü Додаток 4 –
про героїв
ü Додаток 5 –
про героїв 2
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
9
клас
04.05-08.05
|
Тема: Рей Дуглас
Бредбері (1920–2012). «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства
в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом». Тема знецінення культури. Провідні
мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення
тощо. Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному
суспільстві.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Ознайомитися
з біографією Бредбері і заповнити анкету письменника (Додаток 1).
ü Прочитати
твір «451 за Фаренгейтом».
ü Виписати з
Додатку 2 – складові твору «451 за Фаренгейтом».
ü Виписати
прислівя, що зашифровані в хмаринках слів (Додаток 3 і Додаток 4).
ü
Виконати
письмово «Вправу «Так – Ні» (Додаток 5).
ЗАПРОШЕННЯ В
GOOGLE CLASSROOM
1. Для 9-А класу - 5pnpuy6 Для 9-Б класу - t56e6kp
|
ü Буктрейлер
ü Слухати
аудіо – книгу
ü Додаток 1 –
Анкета Бредбері
ü Додаток 2 –
складові твору «451 за Фаренгейтом»
ü Додаток 3
ü Додаток 4
ü Додаток 5
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
10
клас
04.05-08.05
|
Тема: Контрольна
робота №4 з тем «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму
в ліриці», «Драматургія кінця XIX – початку XX ст.» . Тести +твір
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Повторити
вивчені теми (Бодлер, П.Верлен, А.Рембо, Метерлінк)
ü Контрольна
робота – це тести + твір.
ü
Пишемо
на окремих листочках (не в зошиті). 05 травня (вівторок) о 12 год ,
тривалість 45 хв. + 10 хв. на здачу робіт у класрум.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 10 класу - if2j2fl
|
ü Завдання в
класрум
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
11
клас
04.05-16.05
|
Тема:
Контрольна робота №1
Контрольна
робота № 2 (ТВІР)
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Пишемо контрольні роботи на
окремих листочка (це дві окремі роботи , тому буде два окремих листочка),
фотографуємо і скидаємо в класрум чи на пошту.
ü Контрольна робота № 1 – це тести
+ відповіді на питання.
ü
Контрольна
робота № 2 – це твір (одна тема на вибір).
ü Здати роботи до 16 травня (здати
роботи потрібно всім учням, щоб виставити семестрову оцінку із зар. літ.)
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 11 класу - rc2rlux
|
ü
Завдання для контрольної роботи № 1
ü
Теми
творів для контрольної роботи №2:
1. «Культура проти війни» (за романом М.Зузака «Крадійка
книжок»).
2. «Чи повернеться до людей янгол?» (за оповіданням Г.Маркеса
«Стариган із крилами»).
3. Кодекс честі
героїв Хемінгуея (за повістю Е.Хемінгуея «Старий і море»).
|
Немає коментарів:
Дописати коментар