ü Пишемо контрольні роботи на окремих листочка (це дві окремі роботи , тому
буде два окремих листочка), фотографуємо і скидаємо в класрум чи на пошту.
КОНТРОЛЬНА
РОБОТА №1
Антиутопія у світовій літературі.
Проблема війни і миру в літературі ХХ століттяXIX –
початку XX ст.»
УЧНЯ 11- класу
Прізвище Ім'я
Початковий рівень ( 3 бали)
1. Справжнє ім’я Джоржа Орвелла – …
а)
Артур де Бойлер;
б) Антуан Марія Блер;
в) Ерік Артур Блер;
г) Ерік Марія Райнер.
2. У фіналі п’єси Б.Брехта Матінка Кураж…
А прозріває, розуміє суть війни;
Б самозасліплено йде за військом;
В гине, рятуючи місто і дітей;
Г багатіє на торгівлі.
3. Де
відбуваються події, про які йдеться в оповіданні Генріха Белля «Подорожній,
коли ти прийдеш у Спа…» ?
Середній рівень (3 бали)
4. Розкрийте
зміст понять та назвіть ознаки:
Антиутопія
– це
5.
Установіть відповідність між авторами та
творами, які вони написали:
Автори:
1. Бертольт Брехт
2. Джордж Орвелл
3. Генріх Белль
4. Пауль Целан
Твори:
А. «Колгосп тварин»
Б. «Матінка Кураж та її діти»
В. «Фуга смерті»
Г. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»
6. Установіть
відповідність між творами та їхніми жанрами:
Твори:
1. «Колгосп тварин»
2. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»
3. «Матінка Кураж та її діти»
4. «Фуга смерті»
Жанри:
А. Оповідання
Б. Драма-притча
В. Поезія
Г. Повість-антиутопія
Достатній рівень (3 бали)
7. Як
ви розумієте образ «Чорного молока світання…»? (за віршем «Фуга смерті» П.
Целана)
8.
Поясніть символіку назви оповідання Г. Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у
Спа…».
Високий рівень (3 бали)
9. Дайте розгорнуту відповідь на одне
із запитань:
Які
уроки Другої світової війни людство забуло?
Чим небезпечний для людина та людства тоталітаризм?
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2
Теми творів:
1. «Культура проти війни» (за романом М.Зузака «Крадійка
книжок»).
2. «Чи повернеться до людей янгол?» (за оповіданням Г.Маркеса «Стариган із крилами»).
3. Кодекс честі героїв Хемінгуея (за повістю Е.Хемінгуея
«Старий і море»).
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити