Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
5
клас
12.05-15.05
|
Контрольна робота
№6 за розділом «Сучасна література. У колі добрих героїв». Твір
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Контрольний
твір пишемо на окремих листочках, а не в зошиті.
ü Зразок, як
підписати твір є у вкладенні.
ü
Обсяг
твору – 1,5 ст.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для
5-А класу - izfw6dy
2. Для
5-Б класу - u5qofwc
3. Для
5-В класу - a2csa34
|
Теми для твору - роздуму:
ü «Чого
навчають нас герої твору
Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»
ü «Які важливі проблеми сучасності
порушуються у творі Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»?
ü Приклад
– як підписати твір
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
6
клас 12.05-15.05
|
Тема: Астрід Анна
Емілія Ліндґрен (1907 — 2002). «Міо, мій Міо».
Основні відомості
про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.
Моральні цінності у творах Ліндґрен. «Міо, мій Міо». Образи головних героїв.
Перемога добра над злом.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Ознайомитися
з біографією письменниці (Додаток 1) і виписати в зошит цікаві факти з її
біографії.
ü Прочитати
повість – казку «Міо, мій, Міо»
ü Дати
письмово відповіді на питання у Додатку 2
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE
CLASSROOM
1. Для 6-А
класу - vvh33bb
2. Для 6-Б
класу - zdcw7fs
|
ü Додаток 1 –
Біографія письменниці
ü Додаток 2 –
Дати письмово відповіді на питання
ü Відео –
біографія
ü Буктрейлер
(реклама казки)
ü Презентація
до уроку
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
7
клас
12.05-15.05
|
Тема: Айзек Азімов
(1920-1992). «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства. Образ Джорджа
Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Переваги й недоліки системи
освіти, яку змалював А.Азімов у
повісті «Фах».
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü
Ознайомитися з біографією Азімова і записати
портфоліо в зошит (Додаток 1)
ü
Прочитати твір «Фах».
ü
Заповнити в зошиті таблицю «Характеристика
героїв» – Додаток 2
Відгадати,
що написано в хмаринці слів – Додаток 3
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.
Для 7-А класу - v24b7d7
2.
Для 7-Б класу - kdz2gbm
|
ü Буктрейлер
ü Експрес –
урок
ü Додаток – 1
– Біографія (портфоліо)
ü Додаток 2 –
Заповнити таблицю
ü Додаток 3 –
Відгадати, що написано в хмаринці слів
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
8
клас 12.05-15.09
|
Контрольна робота
№6 з теми «Література ХХ–ХХІ ст. У пошуках себе і високого польоту». Твір
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü
Контрольний твір пишемо на окремих
листочках, а не в зошиті.
ü
Зразок, як підписати твір є у вкладенні.
ü
Обсяг твору – 2 ст.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 8-А класу - o5zdjok Для 8-Б класу - bqb2iat
|
Теми для творів:
ü
««Найголовнішого не побачиш очима…» : хибні
і справжні цінності в казці – притчі А. де Сент- Екзюпері «Маленький принц»
ü
«Сімейні цінності у романі Барбари
Космовської «Буба»
ü
Приклад – як підписати твір
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
9
клас
12.05-
15.05
|
Тема: Ерік Вольф
Сігел (1937–2010). «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і
трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського
емігранта. Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Ознайомитися
з біографією Е.В. Сігел і записати в зошит за планом :місце, дата народження
та батьки, освіта, професор античної літератури, сценарист, основні твори.
ü Записати в
зошит паспорт роману – Додаток 1
ü Заповнити
пропуски в літературній намистинці – додаток 2
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 9-А класу - 5pnpuy6 Для 9-Б класу - t56e6kp
|
ü Біографія
В.Сігел
ü Додаток 1 –
паспорт роману
ü Експрес –
урок
ü Додаток 2 –
Літературна намистинка
ü Буктрейлер
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
10
клас
12.05-15.05
|
Тема : Паоло
Коельйо (нар. 1947). «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності.
Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення»,
«мрія душі», «смисл існування».
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü
Ознайомитися з біографією П.Коельйо і записати в зошит
10 цікавих фактів.
ü Заповнити
Додаток 1 – Про що говорять цифри.
ü Виписати з
Додатку 2 – 5 цитат П.Коельйо.
ü Прочитати
твір «Алхімік» і дати письмову відповідь на питання «Чому Коельйо назвав твір
«Алхімік?»
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 10 класу - if2j2fl
|
ü Відео –
біографія
ü Буктрейлер
«Алхімік»
ü Біографія
П.Коельйо
ü Додаток 1 –
Про що говорять цифри
ü Додаток 2 –
Цитати П. Коельйо
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
11
клас
12.05-15.05
|
Прошу здати
контрольну роботу і твір із зарубіжної літератури (обов’язково для всіх
учнів). Термін здачі – до 16 травня! Нагадую, що завдання є опубліковані в класрум
та на блозі.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom.
|
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
|
|
ü Пишемо контрольні роботи на
окремих листочка (це дві окремі роботи , тому буде два окремих листочка),
фотографуємо і скидаємо в класрум чи на пошту.
ü Контрольна робота № 1 – це тести
+ відповіді на питання.
ü
Контрольна
робота № 2 – це твір (одна тема на вибір).
ü Здати роботи до 16 травня (здати
роботи потрібно всім учням, щоб виставити семестрову оцінку із зар. літ.)
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 11 класу - rc2rlux
|
ü
Завдання для контрольної роботи № 1
ü
Теми
творів для контрольної роботи №2:
1. «Культура проти війни» (за романом М.Зузака «Крадійка
книжок»).
2. «Чи повернеться до людей янгол?» (за оповіданням Г.Маркеса
«Стариган із крилами»).
3. Кодекс честі
героїв Хемінгуея (за повістю Е.Хемінгуея «Старий і море»).
|
Немає коментарів:
Дописати коментар