понеділок, 16 березня 2020 р.

Завдання для дистанційного навчання (16.03-20.03.20р)


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
5 клас
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема 1:  «Аліса в країні Див» . Світ уяви Аліси та її захопливі пригоди.
Тема 2 :  Образ Аліси.
В підручнику -  ст. 204 - 219

ü  Прочитати повість – казку «Аліса в країні Див».

ü  Заповнити письмово таблицю «Характеристика героїв казки» (можна роздрукувати і вклеїти в зошит – це є в додатку Картки до уроку) за планом:
Риси зовнішності
Вчинки
Мова
Ставлення до інших
Ставлення інших до героя
Ваше ставлення до героя

ü  Скласти сенкан до образу Аліси.


ü  Експрес – урок
ü  Конспект до циклу уроків
ü  Додатки для виконання письмових завдань
ü  Буктрейлер до казки


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
6 клас
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема 1: Роберт Бернс (1759 — 1796).  «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край — чужина). Вивчити напам’ять «Моє серце в верховині…».
Тема 2: Урок виразного читання Поезії Р.Бернса «Моє серце в верховині…»Ліричний герой. Елементи фольклору у творі Р. Бернса.
В підручнику -  ст. 195 - 197
ü  Опрацювати біографію Роберта Бернса і заповнити паспорт автора (записати в зошит 10 фактів з життя і творчості - ДОДАТОК 3)

ü  Виконати письмово завдання дослідницького характеру (ДОДАТОК 2):
*    Випишіть у зошити епітети і метафори.
*    Доберіть за словником або самостійно епітети до слів з вірша Р. Бернса: серце, душа, сокіл, гори, любов тощо.
*    Виписати фольклорні елементи : традиційні образи, повтори, постійні епітети.
ü  Вивчити вірш «Моє серце в верховині …» - напам’ять.

ü  Конспект до циклу уроків
ü  Додатки для виконання письмових завдань
ü  Відео – біографія поета
ü  Презентація до уроку
ü  Відео – декламування вірша «Моє серце в верховині ….»
ü  На допомогу учню (коротко біографія, вірш та ін. матеріали)




Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
7 клас
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема 1: Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О. Генрі (1862–1910) – майстер новели.
Тема 2 : Новела О. Генрі «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на  самопожертву заради ближнього.
В підручнику – ст. 228 -236

ü  Виписати в зошит визначення новели і її жанрові ознаки;

ü  Опрацювати біографію О. Генрі і записати за планом: ім’я при народженні, псевдонім, дата і місце народження, сім’я, дитяче захоплення, місце роботи, власна родина, літературна кар’єра, твори.


ü  Прочитати новелу «Останній листок» і скласти план. ПРОЙТИ ТЕСТ НА Сайті "На урок" (запрошення скину в групу)
ü  Конспект уроків
ü  Додатки для виконання письмових завдань (можна роздрукувати завдання і вклеїти в зошит)
ü  Відео – біографія письменника
ü  Презентація до уроку
ü  На допомогу учню
ü  Додаткове завдання (за бажанням підписати комікси до новели)

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
8 клас
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема 1: Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».
Тема 2 : «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
В підручнику – ст. 239 - 254
ü  Вивчити біографію Мольєра, особливості комедій драматурга, новаторські художні відкриття письменника.
ü  Відповісти письмово на запитання:
         Які факти біографії Мольєра зацікавили вас (записати 10 найцікавіших) ?
         Який жанр драматургії він розвивав?
         Дайте визначення комедії.
        Заповнити таблицю «Новаторство   Мольєра»?
         Назвіть письменників, на творчість яких мали вплив відкриття драматурга.
ü  Прочитати комедію «Міщанин – шляхтич» 

ü  Конспект уроків
ü  Відео – біографія письменника
ü  Буктрейлер до комедії
ü  На допомогу учню



Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
9 клас
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема 1: Бернард Шоу (1856–1950). «Пігмаліон». Особливості світогляду
Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».
Тема 2 : Динаміка образу Елізи Дулітл. Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.
В підручнику -  ст. 253 - 272
ü  В зошит записати хронологічну таблицю життя і творчості Б.Шоу. Підказка – інформація є у презентації до уроку.

ü  Опрацювати зміст п’єси «Пігмаліон» . Поміркувати: що привернуло вашу увагу під час читання твору?

ü  Уміти аналізувати, характеризувати героїв, висловлювати свої думки і враження. Письмово заповнити кола Вена «Шлях Елізи від квіткарки до леді» . Підказка – інформація є у презентації до уроку.



ü  Експрес – урок
ü  Конспект до циклу уроків https://drive.google.com/file/d/1izTIEKyQEkpMg9L8KWpOTicxC2hQ4gx5/view
ü  Презентація – Б.Шоу
ü  Презентація – «Пігмаліон»
ü  Презентація – Еліза Дулітл
ü  Відео – біографія поета
ü  Фільм «Пігмаліон»


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
10 клас
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема: Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.
Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.
В підручнику -  ст. 153-165


ü  В зошит виписати визначення модернізму та його ознак. Підказка – конспект до уроку.

ü  Опрацювати біографію Ш.Бодлера.

ü  Читати і аналізувати вірші («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).
Письмово аналіз поезії на вибір за планом:
-тема
-позиція автора
-жанр твору
-поясніть назву поезії
- у чому полягає особливість зображення світу у творі?




ü  Експрес – урок
ü  Конспект до циклу уроків
ü   Картки до уроку
ü  Опорна схема
ü   На допомогу учню
ü   Відео – декламування вірша «Альбатрос»


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
11 клас
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема: Ернест Хемінгуей. Життєподібний сюжет і фолософсько-символічний зміст повісті-притчі «Старий й море».


ü  Опрацювати біографію Ернеста Хемінгуея (Картки до уроку)

ü  Читати повість «Старий і море», визначити ключові проблеми твору.

ü  Виписати образи – символи, скласти характеристику образу головного героя.


ü Експрес – урок
ü Конспект до циклу уроків
ü Презентація
ü Картки до уроку
ü На допомогу учню













Немає коментарів:

Дописати коментар