Клас
|
Матеріал для опрацювання
|
Корисні посилання
|
5 клас
|
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема 1: «Аліса в країні Див» . Світ уяви Аліси та її захопливі пригоди.
Тема 2 : Образ Аліси.
В підручнику - ст. 204 - 219
| |
ü Прочитати повість – казку «Аліса в країні Див».
ü Заповнити письмово таблицю «Характеристика героїв казки» (можна роздрукувати і вклеїти в зошит – це є в додатку Картки до уроку) за планом:
Риси зовнішності
Вчинки
Мова
Ставлення до інших
Ставлення інших до героя
Ваше ставлення до героя
ü Скласти сенкан до образу Аліси.
|
ü Експрес – урок
ü Конспект до циклу уроків
ü Додатки для виконання письмових завдань
ü Буктрейлер до казки
|
Клас
|
Матеріал для опрацювання
|
Корисні посилання
|
6 клас
|
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема 1: Роберт Бернс (1759 — 1796). «Моє серце в верховині…». Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край — чужина). Вивчити напам’ять «Моє серце в верховині…».
Тема 2: Урок виразного читання Поезії Р.Бернса «Моє серце в верховині…»Ліричний герой. Елементи фольклору у творі Р. Бернса.
В підручнику - ст. 195 - 197
| |
ü Опрацювати біографію Роберта Бернса і заповнити паспорт автора (записати в зошит 10 фактів з життя і творчості - ДОДАТОК 3)
ü Виконати письмово завдання дослідницького характеру (ДОДАТОК 2):
Випишіть у зошити епітети і метафори.
Доберіть за словником або самостійно епітети до слів з вірша Р. Бернса: серце, душа, сокіл, гори, любов тощо.
Виписати фольклорні елементи : традиційні образи, повтори, постійні епітети.
ü Вивчити вірш «Моє серце в верховині …» - напам’ять.
|
ü Конспект до циклу уроків
ü Додатки для виконання письмових завдань
ü Відео – біографія поета
ü Презентація до уроку
ü Відео – декламування вірша «Моє серце в верховині ….»
ü На допомогу учню (коротко біографія, вірш та ін. матеріали)
|
Клас
|
Матеріал для опрацювання
|
Корисні посилання
|
7 клас
|
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема 1: Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О. Генрі (1862–1910) – майстер новели.
Тема 2 : Новела О. Генрі «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього.
В підручнику – ст. 228 -236
| |
ü Виписати в зошит визначення новели і її жанрові ознаки;
ü Опрацювати біографію О. Генрі і записати за планом: ім’я при народженні, псевдонім, дата і місце народження, сім’я, дитяче захоплення, місце роботи, власна родина, літературна кар’єра, твори.
ü Прочитати новелу «Останній листок» і скласти план. ПРОЙТИ ТЕСТ НА Сайті "На урок" (запрошення скину в групу)
|
ü Конспект уроків
ü Додатки для виконання письмових завдань (можна роздрукувати завдання і вклеїти в зошит)
ü Відео – біографія письменника
ü Презентація до уроку
ü На допомогу учню
ü Додаткове завдання (за бажанням підписати комікси до новели)
|
Клас
|
Матеріал для опрацювання
|
Корисні посилання
|
8 клас
|
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема 1: Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич».
Тема 2 : «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
В підручнику – ст. 239 - 254
| |
ü Вивчити біографію Мольєра, особливості комедій драматурга, новаторські художні відкриття письменника.
ü Відповісти письмово на запитання:
Які факти біографії Мольєра зацікавили вас (записати 10 найцікавіших) ?
Який жанр драматургії він розвивав?
Дайте визначення комедії.
Заповнити таблицю «Новаторство Мольєра»?
Назвіть письменників, на творчість яких мали вплив відкриття драматурга.
ü Прочитати комедію «Міщанин – шляхтич»
|
ü Конспект уроків
ü Відео – біографія письменника
ü Буктрейлер до комедії
ü На допомогу учню
|
Клас
|
Матеріал для опрацювання
|
Корисні посилання
|
9 клас
|
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема 1: Бернард Шоу (1856–1950). «Пігмаліон». Особливості світогляду
Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».
Тема 2 : Динаміка образу Елізи Дулітл. Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.
В підручнику - ст. 253 - 272
| |
ü В зошит записати хронологічну таблицю життя і творчості Б.Шоу. Підказка – інформація є у презентації до уроку.
ü Опрацювати зміст п’єси «Пігмаліон» . Поміркувати: що привернуло вашу увагу під час читання твору?
ü Уміти аналізувати, характеризувати героїв, висловлювати свої думки і враження. Письмово заповнити кола Вена «Шлях Елізи від квіткарки до леді» . Підказка – інформація є у презентації до уроку.
|
ü Експрес – урок
ü Презентація – Б.Шоу
ü Презентація – «Пігмаліон»
ü Презентація – Еліза Дулітл
ü Відео – біографія поета
ü Фільм «Пігмаліон»
|
Клас
|
Матеріал для опрацювання
|
Корисні посилання
|
10 клас
|
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема: Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.
Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.
В підручнику - ст. 153-165
| |
ü В зошит виписати визначення модернізму та його ознак. Підказка – конспект до уроку.
ü Опрацювати біографію Ш.Бодлера.
ü Читати і аналізувати вірші («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).
Письмово аналіз поезії на вибір за планом:
-тема
-позиція автора
-жанр твору
-поясніть назву поезії
- у чому полягає особливість зображення світу у творі?
|
ü Експрес – урок
ü Конспект до циклу уроків
ü Картки до уроку
ü Опорна схема
ü На допомогу учню
ü Відео – декламування вірша «Альбатрос»
|
Клас
|
Матеріал для опрацювання
|
Корисні посилання
|
11 клас
|
ЦИКЛ УРОКІВ:
Тема: Ернест Хемінгуей. Життєподібний сюжет і фолософсько-символічний зміст повісті-притчі «Старий й море».
| |
ü Опрацювати біографію Ернеста Хемінгуея (Картки до уроку)
ü Читати повість «Старий і море», визначити ключові проблеми твору.
ü Виписати образи – символи, скласти характеристику образу головного героя.
|
ü Експрес – урок
ü Конспект до циклу уроків
ü Презентація
ü Картки до уроку
ü На допомогу учню
|
Немає коментарів:
Дописати коментар