понеділок, 30 березня 2020 р.

Завдання для дистанційного навчання (30.03-03.04.20р)

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
5 клас
30.03-03.04
Тема : «Аліса в країні див». Персонажі, які оточують героїню.
Тема: Особливості художньої мови твору.
В підручнику -  ст. 204 - 219
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Виписати в зошит : 3 поради від Аліси, 3 цитати з твору, імена 3 героїв з казки (підказка в Додатках – Картка №1)
ü  Написати характеристику одного з героїв, що оточують Алісу під час пригод (можна Додаток 2 – Картка №2 роздрукувати і вклеїти в зошит)
ü  Пройти тестування на платформі «На урок».
Код доступу до завдання:
Для 5-А кл (якщо вже зареєстровані – 6486476) – тест під кодом 171956
Для 5-Б кл (якщо вже зареєстровані –2028858 )   - тест під кодом 152265
Для 5-В кл (якщо вже зареєстровані –4197708 )  – тест під кодом 634577
Якщо не зареєстровані, а перший раз , то дивіться запрошення для свого класу у посиланнях.
ü Для розваги (за бажанням) – складіть пазли або відгадайте анаграми (див. додатках)


ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.         Для 5-А класу - izfw6dy
2.         Для 5-Б класу - u5qofwc
3.         Для 5-В класу - a2csa34
ü  Мультфільм
ü  Конспект
ü  Картка №1 уроку «Поради Аліси»
ü  Картка №2 уроку «Характеристика героїв, що оточують Алісу»
ü  Пазли (за бажанням)
ü  Анаграми (за бажанням)
ü  5-А запрошення НА УРОК
ü  5-Б запрошення НА УРОК
ü  5-В запрошення НА УРОК

 ДЛЯ 6-11 КЛАСІВ НАТИСКАЄМО опцію ДЕТАЛЬНІШЕ
👇👇👇👇👇👇


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
6 клас
30.03-03.04
Тема: Генрі Лонгфелло (1807 — 1882). «Пісня про Гайавату»       (1 розділ за вибором учителя). Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та ін.).
Тема: Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.
В підручнику -  ст. 197 - 202
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü   Опрацювати біографію Генрі Лонгфелло і записати в зошит паспорт автора за пунктами (В картці до уроку є ці завдання (перші 5 питань) (ст.1 в картці до уроку);
ü   Прочитати розділ «Люлька згоди» ст.199-201
ü   Виконати письмово завдання на ст. 2 «Картка до уроку» - «Доповнити речення потрібними словами».
ü Пройти тестування на платформі «На урок».
Код доступу до завдання:
Для 6-А кл (якщо вже зареєстровані – 9268185)тест під кодом 223863
Для 6-Б кл (якщо вже зареєстровані –9743521 )   - тест під кодом 274319
Якщо не зареєстровані, а перший раз , то дивіться запрошення для свого класу у посиланнях.

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 6-А класу - vvh33bb
2.      Для 6-Б класу - zdcw7fs

ü Експрес – урок (відео)
ü Відео – біографія Генрі Лонгфелло
ü Презентація до уроку
ü КАРТКА до уроку (для виконання письмово домашнього завдання)
ü Конспект уроку
ü На допомогу учню
ü 6-А запрошення НА УРОК
ü 6-Б запрошення НА УРОК


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
7 клас
30.03-03.04
Тема: Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця).
Тема: Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач.  Поглиблення понять про оповідача і розповідача. Порівняння образів героїв новели.
В підручнику – ст. 228 -236
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü   Скласти сенкан , відгадати хмаринку слів до одного із образів з новели «Останній листок» на вибір (Берман, Сью, Джонсі) і записати у зошит. Хмаринки слів є у додатках до уроку, підказка на ст. 232-233 в підручнику.
ü   Зєднати частини паспорту новели між собою (ДОДАТОК 1) – письмово.
ü   Послідовно записати в зошит події у творі «Останній листок» ДОДАТОК2
ü   Додаткове завдання (за бажанням учня) – ДОДАТОК 3. Письмово дати відповіді на кожний пункт пантбуку.
ü   Пройти тест на платформі «На урок» Код доступу до завдання:
Для 7-А кл (якщо вже зареєстровані – 4504813)тест під кодом 899855
Для 7-Б кл (якщо вже зареєстровані –9485686 )   - тест під кодом 510457
Якщо не зареєстровані, а перший раз , то дивіться запрошення для свого класу у посиланнях.

ü   Підготуватися до контрольної роботи на тему «Детектив» (зареєструватися в /classroom) – доступ до контрольної буде надано на 1 день 01.04.2020р об 11 год – тривалість 45 хв.)
Фото виконаного домашнього завдання за 2 тижні скинути на перевірку в Google classroom . Або на електронку kyrydzlesya@gmail.com
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 7-А класу - v24b7d7    Для 7-Б класу - kdz2gbm

ü Конспект
ü Буктрейлер до новели
ü Картка для письмового виконання домашнього завдання.
ü Презентація
ü 7-А клас запрошення НА УРОК – реєструєтеся самостійно на сайті «на урок» вхід для учня і приєднатися до класу код4504813
ü 7-Б клас запрошення НА УРОК
ü ДОДАТОК 1 Паспорт новели
ü ДОДАТОК 2 Послідовність подій
ü ДОДАТОК 3 Додаткове завдання. За бажанням учня


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
8 клас
30.03-03.04
Тема: Основні образи комедії «Міщанин – шляхтич»: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.
Тема : Засоби комічного: гумор, іронія, сатира, сарказм.
В підручнику – ст. 239 - 254
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Розгадати ребуси і записати в зошит (вкладення в додатках до уроку)
ü  Заповнити письмово таблицю «Характеристика героїв» (зразок в додатках до уроку, хар – ка героїв є в конспекті до уроку)
ü  Пройти тест на платформі «На урок» Код доступу до завдання:
Для 8-А кл (якщо вже зареєстровані – 4786241)тест під кодом 497628
Для 8-Б кл (якщо вже зареєстровані –4497660 )   - тест під кодом 135761
Якщо не зареєстровані, а перший раз , то дивіться запрошення для свого класу у посиланнях.

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 8-А класу - o5zdjok       Для 8-Б класу - bqb2iat

ü «Міщанин – шляхтич». Відео. Скорочено
ü Конспект
ü Ребуси
ü Таблиця для характеристики героїв
ü На допомогу учню
ü 8-А клас запрошення НА УРОК – реєструєтеся самостійно на сайті «на урок» вхід для учня і приєднатися до класу код4786241
ü 8-Б клас запрошення НА УРОК


Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
9 клас
30.03-03.04
Тема: Українські перекладачі творів зарубіжної літератури кінця XIX–початку XX ст.
Порівняння особливостей «старої» та «нової драми», образів персонажів.
УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Опрацювати конспект до уроку;
ü  Розвязати усно головоломку «Знайди слова» (можна роздрукувати і вклеїти в зошит)
ü  Заповнити письмово таблицю «Порівняння старої і нової драми»  (підказка – див. конспект)
ü  Пройти тест на платформі «На урок» Код доступу до завдання:
Для 9-А кл (якщо вже зареєстровані – 9501927)тест під кодом 598433
Для 9-Б кл (якщо вже зареєстровані –7544115 )   - тест під кодом 357460
Якщо не зареєстровані, а перший раз , то дивіться запрошення для свого класу у посиланнях.
ü  Підготуватися до контрольної роботи на тему «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст»» (зареєструватися в https://classroom.google.com) – доступ до контрольної буде надано на 1 день 02.04.2020р)

ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 9-А класу - 5pnpuy6  Для 9-Б класу - t56e6kp


ü Конспект
ü Презентація
ü Головоломка «Знайди слова»
ü На допомогу учню
ü 9-А запрошення НА УРОК
ü 9-Б запрошення НА УРОК

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
10 клас
30.03-03.04
Тема: Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.
Поль Верлен (1844 – 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня». Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.

УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü   Опрацювати біографію Поля Верлена (матеріал до біографії є у вкладці «На допомогу учню»);
ü   Заповнити письмово анкету письменника(питання є у картці до уроку);
ü   Вивчити один вірш напамять на вибір учня
ü   Пройти тест на платформі «На урок» Код доступу до завдання:
Для 10 кл (якщо вже зареєстровані – 8030076)тест під кодом 163385
Якщо не зареєстровані, а перший раз , то дивіться запрошення для свого класу у посиланнях.


ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.      Для 10 класу - if2j2fl
ü Відео – біографія Поля Верлена
ü Відео – ролик до поезії «Осіння пісня»
ü Картка для аналізу вірша «Поетичне мистецтво»
ü Картка «Анкета письменника»
ü На допомогу учню
ü 10 клас запрошення НА УРОК

Клас

Матеріал для опрацювання
Корисні посилання
11 клас
30.03-03.04
Тема: Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами». Аналіз твору «Сто років самотності».

УВАГА
Всі завдання дистанційного навчання також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут , і в додатку Classroom.  Прошу зареєструватися і, письмово виконані завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці « РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його опановувати.

Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку kyrydzlesya@gmail.com

ü  Опрацювати біографію Г.Гарсіа Маркеса
ü  Охарактеризуйте письмово героїв оповідання Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами», використовуючи хмарку слів (хмарка є в додатках до уроку);
ü  Аналіз твору «Стариган з крилами» - див. картку до уроку
ü  Проаналізувати інтерактивний плакат до твору «Сто років самотності» (див. додатки до уроку)
ü  Пройти тест на платформі «На урок» Код доступу до завдання:
Для 11 кл (якщо вже зареєстровані – 3168764)тест під кодом 985302
Якщо не зареєстровані, а перший раз , то дивіться запрошення для свого класу у посиланнях.


ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1.   Для 11 класу - rc2rlux
ü Експрес – урок
ü Відео – біографія Г.Маркеса
ü На допомогу учню
ü Хмарка слів для хар – ки героїв із твору «Стариган із крилами»
ü Картка «Аналіз твору «Стариган із крилами»
ü Інтерактивний плакат до твору «Сто років самотності»
ü 11 клас запрошення НА УРОК












Немає коментарів:

Дописати коментар