Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
5 клас
30.03-03.04
|
Тема : «Аліса в країні див». Персонажі,
які оточують героїню.
Тема: Особливості художньої мови твору.
В
підручнику - ст. 204 - 219
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її відправити.
Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Виписати в
зошит : 3 поради від Аліси, 3 цитати з твору, імена 3 героїв з казки
(підказка в Додатках – Картка №1)
ü Написати характеристику
одного з героїв, що оточують Алісу під час пригод (можна Додаток 2 – Картка
№2 роздрукувати і вклеїти в зошит)
ü Пройти
тестування на платформі «На урок».
Код доступу до завдання:
Для 5-А кл (якщо вже зареєстровані – 6486476) – тест під кодом 171956
Для 5-Б кл (якщо вже зареєстровані –2028858 ) - тест під кодом 152265
Для 5-В кл (якщо вже зареєстровані –4197708 ) – тест під кодом 634577
Якщо не
зареєстровані, а перший раз , то дивіться запрошення для свого класу у
посиланнях.
ü Для розваги
(за бажанням) – складіть пазли або відгадайте анаграми (див. додатках)
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для
5-А класу - izfw6dy
2. Для
5-Б класу - u5qofwc
3. Для
5-В класу - a2csa34
|
ü Мультфільм
ü Конспект
ü Картка №1
уроку «Поради Аліси»
ü Картка №2
уроку «Характеристика героїв, що оточують Алісу»
ü Пазли (за
бажанням)
ü Анаграми (за
бажанням)
ü 5-А запрошення НА УРОК
ü 5-Б
запрошення НА УРОК
ü 5-В
запрошення НА УРОК
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
6 клас
30.03-03.04
|
Тема: Генрі Лонгфелло (1807 — 1882).
«Пісня про Гайавату» (1 розділ за
вибором учителя). Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі
«Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі (пісні, казки, легенди та
ін.).
Тема: Образ Гайавати. Ідеї миру,
національного єднання, служіння народові.
В підручнику - ст. 197 -
202
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Опрацювати
біографію Генрі Лонгфелло і записати в зошит паспорт автора за пунктами (В
картці до уроку є ці завдання (перші 5 питань) (ст.1 в картці до уроку);
ü Прочитати
розділ «Люлька згоди» ст.199-201
ü Виконати
письмово завдання на ст. 2 «Картка до уроку» - «Доповнити речення потрібними
словами».
ü Пройти
тестування на платформі «На урок».
Код доступу до завдання:
Для 6-А кл (якщо вже зареєстровані – 9268185) – тест
під кодом 223863
Для 6-Б кл (якщо вже
зареєстровані –9743521 ) - тест під
кодом 274319
Якщо не зареєстровані, а перший раз , то
дивіться запрошення для свого класу у посиланнях.
ЗАПРОШЕННЯ В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 6-А
класу - vvh33bb
2. Для 6-Б
класу - zdcw7fs
|
ü
Експрес
– урок (відео)
ü
Відео – біографія Генрі Лонгфелло
ü
Презентація до уроку
ü
КАРТКА до уроку (для виконання письмово домашнього
завдання)
ü
Конспект уроку
ü
На допомогу учню
ü
6-А запрошення НА УРОК
ü
6-Б запрошення НА УРОК
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
7 клас
30.03-03.04
|
Тема: Специфіка розкриття образу
Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця).
Тема: Образи дівчат, їхня динаміка
(Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач. Поглиблення понять про оповідача і
розповідача. Порівняння образів героїв новели.
В підручнику – ст. 228 -236
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Скласти
сенкан , відгадати хмаринку слів до одного із образів з новели «Останній
листок» на вибір (Берман, Сью, Джонсі)
і записати у зошит. Хмаринки слів є у додатках до уроку, підказка на ст.
232-233 в підручнику.
ü З’єднати
частини паспорту новели між собою (ДОДАТОК 1) – письмово.
ü Послідовно
записати в зошит події у творі «Останній листок» ДОДАТОК2
ü Додаткове
завдання (за бажанням учня) – ДОДАТОК 3. Письмово дати відповіді на кожний
пункт пантбуку.
ü Пройти тест
на платформі «На урок» Код
доступу до завдання:
Для 7-А кл (якщо вже зареєстровані – 4504813) – тест
під кодом 899855
Для 7-Б кл (якщо вже
зареєстровані –9485686 ) - тест під
кодом 510457
Якщо не зареєстровані, а перший раз , то
дивіться запрошення для свого класу у посиланнях.
ü Підготуватися до контрольної роботи на тему
«Детектив» (зареєструватися в /classroom) – доступ до контрольної буде надано на 1 день
01.04.2020р об 11 год – тривалість 45 хв.)
Фото виконаного домашнього завдання за 2 тижні скинути
на перевірку в Google classroom . Або на
електронку kyrydzlesya@gmail.com
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 7-А класу - v24b7d7 Для 7-Б класу - kdz2gbm
|
ü
Конспект
ü
Буктрейлер до новели
ü
Картка для письмового виконання домашнього завдання.
ü
Презентація
ü 7-А клас
запрошення НА УРОК – реєструєтеся самостійно на сайті «на урок» вхід для учня
і приєднатися до класу код4504813
ü 7-Б клас
запрошення НА УРОК
ü
ДОДАТОК 1 Паспорт новели
ü
ДОДАТОК 2 Послідовність подій
ü ДОДАТОК 3
Додаткове завдання. За бажанням учня
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
8 клас
30.03-03.04
|
Тема: Основні образи комедії «Міщанин
– шляхтич»: пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та
ін.
Тема : Засоби комічного: гумор, іронія,
сатира, сарказм.
В підручнику – ст. 239 - 254
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Розгадати
ребуси і записати в зошит (вкладення в додатках до уроку)
ü Заповнити
письмово таблицю «Характеристика героїв» (зразок в додатках до уроку, хар –
ка героїв є в
конспекті до уроку)
ü Пройти тест
на платформі «На урок» Код
доступу до завдання:
Для 8-А кл (якщо вже зареєстровані – 4786241) – тест під кодом 497628
Для 8-Б кл (якщо вже
зареєстровані –4497660 ) - тест під
кодом 135761
Якщо не зареєстровані, а перший раз , то
дивіться запрошення для свого класу у посиланнях.
ЗАПРОШЕННЯ В
GOOGLE CLASSROOM
1. Для 8-А класу - o5zdjok Для 8-Б класу - bqb2iat
|
ü «Міщанин –
шляхтич». Відео. Скорочено
ü Конспект
ü Ребуси
ü Таблиця для
характеристики героїв
ü На допомогу
учню
ü 8-А клас
запрошення НА УРОК – реєструєтеся самостійно на сайті «на урок» вхід для учня
і приєднатися до класу код4786241
ü 8-Б клас
запрошення НА УРОК
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
9 клас
30.03-03.04
|
Тема: Українські перекладачі творів
зарубіжної літератури кінця XIX–початку XX ст.
Порівняння
особливостей «старої» та «нової драми», образів персонажів.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Опрацювати
конспект до уроку;
ü Розв’язати усно
головоломку «Знайди слова» (можна роздрукувати і вклеїти в зошит)
ü Заповнити письмово
таблицю «Порівняння старої і нової драми»
(підказка – див. конспект)
ü Пройти тест
на платформі «На урок» Код
доступу до завдання:
Для 9-А кл (якщо вже зареєстровані – 9501927) – тест
під кодом 598433
Для 9-Б кл (якщо вже
зареєстровані –7544115 ) - тест під
кодом 357460
Якщо не зареєстровані, а перший раз , то
дивіться запрошення для свого класу у посиланнях.
ü Підготуватися до контрольної роботи на тему «Нові тенденції у
драматургії кінця XIX–початку XX ст»» (зареєструватися в
https://classroom.google.com) – доступ до контрольної буде надано на 1 день
02.04.2020р)
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 9-А класу - 5pnpuy6 Для 9-Б класу - t56e6kp
|
ü Конспект
ü Презентація
ü Головоломка
«Знайди слова»
ü На допомогу
учню
ü 9-А
запрошення НА УРОК
ü 9-Б
запрошення НА УРОК
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
10 клас
30.03-03.04
|
Тема: Теоретичні засади й художні
відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й
імпресіонізму в ліриці.
Поль Верлен (1844 –
1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня». Естетичні погляди поета у вірші
«Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні».
Сугестивність, музичність, живописність лірики.
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom, то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Опрацювати
біографію Поля Верлена (матеріал до біографії є у вкладці «На допомогу
учню»);
ü Заповнити
письмово анкету письменника(питання є у картці до уроку);
ü Вивчити один
вірш напам’ять на вибір
учня
ü Пройти тест
на платформі «На урок» Код
доступу до завдання:
Для 10 кл (якщо вже зареєстровані – 8030076) – тест
під кодом 163385
Якщо не зареєстровані, а перший раз , то дивіться
запрошення для свого класу у посиланнях.
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 10 класу - if2j2fl
|
ü Відео –
біографія Поля Верлена
ü Відео –
ролик до поезії «Осіння пісня»
ü Картка для аналізу
вірша «Поетичне мистецтво»
ü Картка
«Анкета письменника»
ü На допомогу
учню
ü 10 клас
запрошення НА УРОК
|
Клас
|
Матеріал
для опрацювання
|
Корисні
посилання
|
11 клас
30.03-03.04
|
Тема: Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із
крилами». Аналіз твору «Сто років самотності».
|
|
УВАГА
|
Всі завдання дистанційного навчання
також розміщено в додатку https://classroom.google.com/. Завдання є і тут
, і в додатку Classroom. Прошу зареєструватися і, письмово виконані
завдання, скинути вчителеві в цей додаток. Як працювати і скидати
сфотографовані завдання написано в інструкції на моєму блозі в закладці «
РЕЄСТРАЦІЯ НА classroom.google.com». Також в цьому
додатку будемо писати твори і контрольні роботи, тому потрібно поступово його
опановувати.
|
|
Щоб скинути результат роботи Classroom, потрібно спочатку сфотографувати її, потім зробити
СКРІН (print screen) цієї фото і її
відправити. Інструкція тут. Якщо протягом тижня не зможете
прикріпити фото виконаного завдання в Classroom , то скидайте на мою електронку : kyrydzlesya@gmail.com
|
||
ü Опрацювати
біографію Г.Гарсіа Маркеса
ü Охарактеризуйте письмово героїв оповідання Ґ.
Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами», використовуючи хмарку слів (хмарка є в додатках до
уроку);
ü Аналіз твору
«Стариган з крилами» - див. картку до уроку
ü Проаналізувати
інтерактивний плакат до твору «Сто років самотності» (див. додатки до уроку)
ü Пройти тест
на платформі «На урок» Код
доступу до завдання:
Для 11 кл (якщо вже зареєстровані – 3168764) – тест
під кодом 985302
Якщо не зареєстровані, а перший раз , то
дивіться запрошення для свого класу у посиланнях.
ЗАПРОШЕННЯ
В GOOGLE CLASSROOM
1. Для 11 класу - rc2rlux
|
ü Експрес –
урок
ü Відео –
біографія Г.Маркеса
ü На допомогу
учню
ü Хмарка слів
для хар – ки героїв із твору «Стариган із крилами»
ü Картка
«Аналіз твору «Стариган із крилами»
ü Інтерактивний
плакат до твору «Сто років самотності»
ü 11 клас
запрошення НА УРОК
|
Немає коментарів:
Дописати коментар